Search
Now showing items 1-4 of 4
Sociālā tīkla draugiem.lv auditorijas satura veidošanas paradumi un vajadzību apmierinājums
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma: Sociālā tīkla draugiem.lv auditorijas satura veidošanas paradumi un vajadzību apmierinājums. Darba mērķis noskaidrot, kādas iespējas portālā draugiem.lv auditoriju piesaista visvairāk. Izvirzītie ...
"Facebook" komunikācija kā mārketinga instruments jaunu klientu piesaistei: "MyFitness" un "Lemon Gym" gadījums
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba nosaukums ir ““Facebook” komunikācija kā mārketinga instruments jaunu klientu piesaistei: “MyFitness” un “Lemon Gym” gadījums”. Darbs ir izstrādāts ar mērķi apskatīt, analizēt un salīdzināt sporta klubu ...
Latvijas Nacionālā teātra aktieru sevis-prezentācija sociālajos tīklos
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba “Latvijas Nacionāla teātra aktieru sevis-prezentācija sociālajos tīklos” mērķis ir ar aptaujas palīdzību noskaidrot, kāda ir tās sabiedrības daļas, kas ir gan Latvijas Nacionālā teātra apmeklētāji, gan ...
Latvijas Nacionālā teātra aktieru sevis-prezentācija sociālajos tīklos
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba “Latvijas Nacionāla teātra aktieru sevis-prezentācija sociālajos tīklos” mērķis ir ar aptaujas palīdzību noskaidrot, kāda ir tās sabiedrības daļas, kas ir gan Latvijas Nacionālā teātra apmeklētāji, gan ...