Search
Now showing items 1-6 of 6
Apkalpojošās sfēras vadītāju emocionālā darba, emocionālā intelekta un autentiskuma sakarības un atšķirības
(Latvijas Universitāte, 2020)
Šī maģistra darba mērķis ir pētīt emocionālā darba stratēģiju, emocionālā intelekta un autentiskuma sakarības un atšķirības, kā arī sniegt rekomendācijas konstatēto problēmu novēršanai un darba vides uzlabošanai. Pētījumā ...
Stresa pārvarēšanas stratēģiju saistība ar emocionālo intelektu strādājošiem un nestrādājošiem studentiem
(Latvijas Universitāte, 2020)
Pētījuma mērķis ir izpētīt saistību starp emocionālo intelektu un stresa pārvarēšanas stratēģiju izvēli strādājošu un nestrādājošu studentu izlasēs. Pētījumā piedalījās 67 studējoši respondenti vecumā no 20 līdz 35 gadiem, ...
Iezīmju emocionālā intelekta saistība ar apmierinātību ar darbu
(Latvijas Universitāte, 2020)
Šajā darbā mērķis ir noskaidrot vai pastāv saistība starp emocionālo intelektu, tā apakšskalām, un apmierinātību ar darbu, kā arī noskaidrot vai pastāv atšķirības starp emocionālo intelektu un apmierinātību ar darbu vecuma, ...
Emocionālā intelekta, darba nedrošības izjūtas un iesaistes darbā saistība
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba pētījuma mērķis ir noskaidrot, vai pastāv saistība starp emocionālo intelektu, darba nedrošības izjūtu un iesaisti darbā. Pētījumā piedalījās 188 respondenti, kas bija dažāda līmeņa darbinieki no dažādām ...
Emocionālā intelekta, metakognitīvo prasmju un skatu punkta ieņemšanas saistība
(Latvijas Universitāte, 2020)
Šī pētījuma mērķis bija noskaidrot, vai pastāv pozitīvas saistības starp metakognitīvajām prasmēm, emocionālo intelektu un skatu punkta ieņemšanu. Pētījumā piedalījās 65 dalībnieki, 51 viena sieviete (78,46%) un 14 vīrieši ...
Kriminogēnas domāšanas un emocionālā intelekta saistība ieslodzīto personu grupās, kuri veikuši atkārtotus likumpārkāpumus un kuri noziegumu izdarījuši pirmo reizi
(Latvijas Universitāte, 2020)
Maģistra darba mērķis bija noteikt saistību starp likumpārkāpēju kriminogēnas domāšanas tendencēm, emocionālo intelektu, kā arī noteikt atšķirību starp likumpārkāpēja kriminogēnas domāšanas tendencēm un emocionālo intelektu, ...