Search
Now showing items 1-3 of 3
Ātro kredītu pakalpojumu sniedzēju ietekmēšanas paņēmienu pielietojums reklāmas klipos un to uztvere auditorijā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darbā tiek pētīts ātro kredītu pakalpojumu sniedzēju ietekmēšanas paņēmienu pielietojums reklāmas klipos un tas, kā to uztver auditorija. Teorētiskais pamats balstīts uz cilvēka uztveri, trīs attieksmes komponentiem: ...
Reklāmu integrācija radio programmās. SWH un Radio Skonto rīta programmu analīze
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba “Reklāmu integrācija radio programmās. SWH un Radio Skonto rīta programmu analīze” mērķis ir izpētīt abu radiostaciju rīta programmu saturu, noskaidrot, kādas tām ir atšķirības tieši no reklāmu skatu punkta, ...
Dzimtes stereotipi drukātajās reklāmās. Žurnālu “Santa” un “Klubs” analīze (2017.-2018.gads)
(Latvijas Universitāte, 2019)
Šī bakalaura darba tēma ir “Dzimtes stereotipi drukātajās reklāmās. Žurnālu “Santa” un “Klubs” analīze (2017.–2018.gads)”. Jaunā dzimtes konservatīvisma vilnis rada labvēlīgus priekšnoteikumu dzimtus stereotipu kultivēšanai ...