Search
Now showing items 1-5 of 5
Vārddarināšanas paņēmienu analīze reklāmā
(Latvijas Universitāte, 2016)
Reklāma ir visizplatītākais veids kā uzņēmumiem mērķauditoriju iepazīstināt ar saviem produktiem un pakalpojumiem. Lai reklāma būtu efektīva, tai ir jābūt ne tikai informatīvai, bet arī inovatīvai, tādēļ tās veidošanā tiek ...
Skaistumkopšanas produktu reklāmas leksika
(Latvijas Universitāte, 2016)
Šī pētījuma mērķis ir reklāmas valoda. Šajā darbā viens no uzdevumiem ir izpētīt leksikas lietojumu dažādās skaistumkopšanas reklāmās. Lai sasniegtu mērķi tika veikta kvantitatīvā un kvalitatīvā analīze izvēlētajam reklāmas ...
Pārliecināšana kā valodas paņēmiens ādas kopšanas produktu reklāmās
(Latvijas Universitāte, 2016)
Agrāk pētnieki vairāk pievērsuši uzmanību psiholoģisko emociju radītajiem efektiem reklāmā, taču pētījumi, par valodas līdzekļu lietojumu pārliecināšanās nolūkā, nav izsmeļoši. Lai sekmīgi izstrādātu šo bakalaura darbu, ...
Modālie darbības vārdi un vārdkopas reklāmā
(Latvijas Universitāte, 2016)
Reklāma ir spēcīgs saziņas rīks, kas pārliecina patērētāju iegādāties produktu vai pakalpojumu, kā arī maina patērētāja viedokli par to. Pārliecināšanas metodes ir dažādas, un to izvēle ir reklāmdevēju rokās. Viena no tām ...
Reklāmas tekstu tulkojumi angļu valodā kā svešvalodā
(Latvijas Universitāte, 2016)
Maģistra darbs „Reklāmas tekstu tulkojumi angļu valodā kā svešvalodā” ir veltīts reklāmas tekstu tulkojumiem uz angļu valodu. Darba mērķis ir novērtēt tekstu kvalitāti un diagnosticēt kļūdas. Darba teorētiskajā daļā ir ...