• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 177

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

STARPTAUTISKA TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA DARBINIEKU MOTIVĀCIJAS ANALĪZE UZ SIA "EUROSKOR LATVIJĀ" UN SIA "ECCO BALTIJA" PIEMĒRA. 

Gudre, Silvija (Latvijas Universitāte, 2009)
Maģistra darba tēma ir ”Starptautiska tirdzniecības uzņēmuma darbinieku motivācijas analīze uz SIA „Euroskor Latvijā” un SIA „Ecco Baltija” piemēra”. Maģistra darba mērķis, ir balstoties uz teorētiskajām atziņām, izpētīt ...
Thumbnail

Produkta ledus tēja ieviešana tirgū 

Mārtiņkrists, Edmunds (Latvijas Universitāte, 2009)
Bakalaura darbā „Produkta ledus tēja ieviešana tirgū” tiek izskatīti jauna produkta ieviešanas tirgū teorētiskie principi, kā arī tiek analizēts a/s „Cido grupa” produktu līnijas - ledus tējas attīstības iespējas Latvijas ...
Thumbnail

Pārtikas produktu nekaitīguma nodrošināšana tirdzniecības uzņēmumā. 

Primaka, Agita (Latvijas Universitāte, 2009)
Bakalaura darbā „Pārtikas produktu nekaitīguma nodrošināšana tirdzniecības uzņēmumā” aplūkoti jautājumi, kas saistīti ar pārtikas produktu nekaitīguma un kvalitātes nodrošināšanu un paškontroles sistēmas ieviešanu ...
Thumbnail

Sociālās zinātnes studējošo skaita prognozēšana Latvijas augstskolās 

Raudziņa, Eva (Latvijas Universitāte, 2009)
Maģistra darba mērķis ir uz Latvijas augstākās izglītības sistēmas analīzes un izstrādāto sociālās zinātnes studējošo skaita prognožu pamata izdarīt secinājumus par Latvijas augstākās izglītības sistēmas nākotnes problēmām ...
Thumbnail

Valūtas kursa svārstības ietekmējošo faktoru analīze 

Voitenko, Irēna (Latvijas Universitāte, 2009)
Mūsdienās globālizācijas laikā valūtas kursa svārstībām ir ļoti svarīga loma. Lai labāk saprast un analizēt šobrīt notikušo pasaulē neparasto situāciju, var pievērst uzmanību vēsturiskajiem faktiem, analizējot iemeslus un ...
Thumbnail

Kvalitātes vadības sistēmas standarts kā konkurētspēju veicinošs faktors darba aizsardzības nozarē. 

Kadurina, Anete (Latvijas Universitāte, 2009)
Bakalaura darbā „Kvalitātes vadītas sistēmas standarts kā konkurētspēju veicinošs faktors darba aizsardzības nozarē” tiks pētīts uzņēmumu konkurētspējas saistības ar kvalitātes vadības sistēmas standartu, par praktisku ...
Thumbnail

Mārketinga darbības analīze sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumā „Blinn”. 

Kričuna, Tatjana (Latvijas Universitāte, 2009)
Bakalaura darba pirmajā nodaļā tiek analizētas sabiedriskās ēdināšanas nozares attīstības tendences un tās ietekmējošie faktori Latvijā, kā arī dota sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu klasifikācija un pētītā uzņēmuma „Blinn” ...
Thumbnail

INFLĀCIJAS IETEKME UZ MĀJSAIMNIECĪBU BUDŽETU LATVIJĀ SALĪDZINĀJUMĀ AR ČEHIJU, IGAUNIJU UN LIETUVU 

Caica, Elīna (Latvijas Universitāte, 2009)
Maģistra darba mērķis ir pētīt inflācijas ietekmi uz mājsaimniecību budžetu un noteikt patērētāju līdzekļu tērēšanas tendenci ātri progresējošas inflācijas apstākļos Latvijā, Čehijā, Igaunijā un Lietuvā no 2003.-2008.gadam. ...
Thumbnail

Tautsaimniecības nozaru ilgtspējīgas attīstības indikatoru novērtēšana 

Jenerte, Zane (Latvijas Universitāte, 2009)
Katrai valstij ir jāveido sava ilgtspējīgas attīstības stratēģija, lai saglabātu un stimulētu ne tikai ekonomikas attīstības tempus un augstāku dzīves kvalitāti, bet arī novērstu vides degradāciju un samazināts resursu ...
Thumbnail

A/S "Rīgas piena kombināts" mārketinga stratēģijas pilnveidošana krīzes situācijā 

Polijektovs, Vladislavs (Latvijas Universitāte, 2009)
Vladislavs Polijektovs. Bakalaura darbs A/S „Rīgas piena kombināts” mārketinga stratēģijas pilnveidošana krīzes situācijā. Bakalaura darbā analizēta A/S „RPK” mārketinga stratēģija Latvijas piena nozares tirgū. Ka arī ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 18

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorAcuta, Alīna (1)Alberings, Artūrs (1)Andronova, Anna (1)Antoņenko, Oksana (1)Arājs, Armands (1)Augstkalne, Ilze (1)Augustova, Juta (1)Auziņš, Māris (1)Aļeksejenko, Igors (1)Baldiņa, Inese (1)... View MoreSubject
Vadībzinātne (177)
Business Management (1)Educational Management (1)Izglītības vadība (1)Konkurētspēja (1)Management (1)Management Science (1)Pārtikas ražošana (1)Uzņēmējdarbības vadība (1)... View MoreDate Issued
2009 (177)

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV