Search
Now showing items 1-3 of 3
Populārāko nebanku kredītdevēju mārketinga komunikācijas aktivitāšu vērtējums jauniešu auditorijā
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura darba „Populārāko nebanku kredītdevēju mārketinga komunikācijas aktivitāšu vērtējums jauniešu auditorijā” mērķis ir izpētīt, kā nebanku kredītdevējus atspoguļo mediji, kādas ir populārāko nebanku kredītdevēju ...
Darbinieku loma zīmola komunikācijā: "Swedbank" Baltijā piemērs
(Latvijas Universitāte, 2015)
Maģistra darba „Darbinieku loma zīmola komunikācijā: „Swedbank” Baltijā piemērs” mērķis ir noteikt, kāda ir darbinieku loma uzņēmuma zīmola komunikācijā, izpētot „Swedbank” Baltijā praksi un darbinieku iesaisti.
Teorētiskajā ...
Feminisms populārajā kultūrā: sievietes reprezentācija Lady Gaga daiļradē (2008–2013)
(Latvijas Universitāte, 2013)
Pētījuma problēma darbā “Feminisms populārajā kultūrā: sievietes reprezentācija Lady Gaga daiļradē (2008-2013)” ir sievietes tēla reprezentācija Lady Gaga daiļradē laika posmā no 2008. līdz 2013. gadam.
Darba teorētiskajā ...