Search
Now showing items 1-2 of 2
Vīrieša tēls patērētāju priekšstatos: žurnāla "Klubs" 2014. gada reklāmu analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba ”Vīriešu tēls patērētāju priekšstatos: žurnāla „Klubs” 2014. gada reklāmu analīze” mērķis ir noskaidrot, kāds vīrieša tēls tiek veidots vīriešu žurnālu reklāmas un tā patērētāja priekšstatos.
Darba pētnieciskā ...
Reklāmas projekti žurnālā "Ieva": auditorijas un reklāmdevēju viedokļu analīze
(Latvijas Universitāte, 2016)
Darba autore bakalaura darbu ir izvēlējusies rakstīt par tēmu „Reklāmas projekti žurnālā „Ieva”: auditorijas un reklāmdevēju viedokļu analīze”. Šī brīža aktualitāte, kas novērojama reklāmas tirgū ir nestandarta reklāma jeb ...