Search
Now showing items 1-10 of 10
Latvijas Nacionālā teātra aktieru sevis-prezentācija sociālajos tīklos
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba “Latvijas Nacionāla teātra aktieru sevis-prezentācija sociālajos tīklos” mērķis ir ar aptaujas palīdzību noskaidrot, kāda ir tās sabiedrības daļas, kas ir gan Latvijas Nacionālā teātra apmeklētāji, gan ...
Zīmola "Molberts" un "Ekselence" komunikācija sociālajā tīklā Instagram
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darbā tiek pētīti divi saldējumu zīmoli – „Molberts” un „Ekselence”. Tiek pētīta to komunikācija sociālajā tīklā Instagram, tiek izvērtēts, kādu tēlu zīmoli veido savos sociālā tīkla profilos, kādas stratēģijas ...
VAS starptautiskās lidostas "Rīga" komunikācija sociālajos tīklos "Facebook" un "Instagram" covid-19 izplatības laikā
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba “VAS starptautiskās lidostas “Rīga” komunikācija sociālajos tīklos “Facebook” un “Instagram” covid-19 izplatības laikā” mērķis ir noskaidrot VAS starptautiskās lidostas “Rīga” komunikāciju sociālajos tīklos ...
VAS starptautiskās lidostas "Rīga" komunikācija sociālajos tīklos "Facebook" un "Instagram" covid-19 izplatības laikā
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba “VAS starptautiskās lidostas “Rīga” komunikācija sociālajos tīklos “Facebook” un “Instagram” covid-19 izplatības laikā” mērķis ir noskaidrot VAS starptautiskās lidostas “Rīga” komunikāciju sociālajos tīklos ...
Zīmola "Molberts" un "Ekselence" komunikācija sociālajā tīklā Instagram
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darbā tiek pētīti divi saldējumu zīmoli – „Molberts” un „Ekselence”. Tiek pētīta to komunikācija sociālajā tīklā Instagram, tiek izvērtēts, kādu tēlu zīmoli veido savos sociālā tīkla profilos, kādas stratēģijas ...
Latvijas Nacionālā teātra aktieru sevis-prezentācija sociālajos tīklos
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba “Latvijas Nacionāla teātra aktieru sevis-prezentācija sociālajos tīklos” mērķis ir ar aptaujas palīdzību noskaidrot, kāda ir tās sabiedrības daļas, kas ir gan Latvijas Nacionālā teātra apmeklētāji, gan ...
Uzņēmumu “Circle K Latvia” un “Virši-A” tēls sociālajos medijos Latvijā: popularitāte, atgriezeniskā saite un reakcijas
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmumu “Circle K Latvia” un “Virši-A” tēls sociālajos medijos Latvijā: popularitāte, atgriezeniskā saite un reakcijas”. Darba mērķis ir noskaidrot un izpētīt, kādi ir “Circle K Latvia” un “Virši-A” ...
Komunikācija sociālajos medijos kā atpazīstamību veicinošs rīks populārajā mūzikā: mūziķa Chris Noah gadījums
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba tēma ir “Komunikācija sociālajos medijos kā atpazīstamību veicinošs rīks populārajā mūzikā: mūziķa Chris Noah gadījums”. Darbā tiks apskatīta mūziķa Chris Noah jeb īstajā vārdā Krista Indrišonoka komunikācija ...
Komentāru ietekme uz jauniešiem sociālo tīklu platformā “Instagram”: Latvijas influenceru piemērs
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba tēma ir “Komentāru ietekme uz jauniešiem sociālo tīklu platformā “Instagram”: Latvijas influenceru piemērs”. Darbs sastāv no ievada, teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas, kā arī secinājumiem un ...
Sociālais tīkls "TikTok" kā reklāmas platforma, tā ietekme uz Z paaudzes pirkuma veikšanas uzvedību
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba tēma ir “Sociālais tīkls “TikTok” kā reklāmas platforma, tā ietekme uz Z paaudzes pirkuma veikšanas uzvedību.” Darba mērķis ir izpētīt vai un cik lielā mērā sociālā tīkla “TikTok” reklāmas noved Z paaudzi ...