Testi lasītprasmes pārbaudei krievu valodas kā svešvalodas mācību sākumposmā
View/ Open
Author
Dmitrijeva, Irina
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kurpniece, Rozanna
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbā “Testi lasītprasmes pārbaudei krievu valodas kā svešvalodas mācību sākumposmā” ir 66 lapaspuses, 4 diagrammas, 5 tabulas un 4 pielikumi. Diplomdarbs stāsta par testu izmantošanu lasītprasmes pārbaudei krievu valodas kā svešvalodas stundās un par testu efektivitāti mācību procesā. Šī doma tika izvirzīta kā diplomdarba mērķis.
Diplomdarbam ir divas daļas. Teorētiskajā daļā skaidrots testa jēdziens un tā pielietošanas principi, analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra. Šajā daļā sniegts priekšstats par lasīšanas kā valodas kompetences jēgu.
Diplomdarba praktiskās daļas pētījums un praktiskā darba aprobācija tika veikta A. Pumpura Rīgas 11. pamatskolas 6. klašu grupās, strādājot ar mācību komplektiem «Просто по-русски» un «Слово» 6 klasei, un tajā sniegtas ziņas par metodēm, kuras tika izmantotas šī pētījuma gaitā, kā arī pētījuma un praktiskā darba laikā iegūto datu analīze un secinājumi. The Diploma Paper „Tests for Checking Reading Skills in Russian as a Foreign Language through the Initial Period of the Learning Process” counsists of 66 pages, 4 diagramms, 5 tables and 4 appendices. The Diploma Paper was written to develop tests for beginners in Russian lessons to prove children’s reading skills and to observe the effectivity of tests. This is also the aim.
The Diploma Paper consists of two parts. In the theoretical part the autor discusses the deffinition of the test, analyses the pedagogical and psychological literature. This part gives the opinion of the author about reading as the sense of language and its importance.
The research for the practical part was done in Andrejs Pumpurs Primary School Nr. 11 in grade 6 and it contains general information about the methods used for research in the Diploma Paper. In this part the author describes the results of the research and gives conclusions.