Show simple item record

dc.contributor.advisorTopoļevska, Tatjanaen_US
dc.contributor.authorLāce, Baibaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:03:20Z
dc.date.available2015-03-23T13:03:20Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other14363en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10773
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir „Krievu un latviešu kalendāro tradīciju salīdzinajumu apgūšana pamatskolā” Galvenie mērķi un uzdevumi, šajā darbā ir saistīti ar krievu valodas kā otrās svešvalodas apgūšanu pamatskolā izmantojot krievu un latviešu kalendāro tradīciju salīdzinājumu. Pasniedzot svešvalodu skolēni apgūst ne tikai valodas īpatnības, bet arī rod priekštatu par tās tautas tradīcijām un ieražām kuras valodu tie apgūst. Tāpēc, diplomdarba mērķis ir izstrādāt praktisko materialu krievu valodas kā otrās svešvalodas apguvei pamatskolā. Darbs sastāv no: * ievada, kurā ir ieskats izmantotajā literatūrā, ka arī izklāstīta tēmas aktualītāte un diplomdarba galvenie mērķi un uzdevumi, * teorētiskjā daļā tiek izskatīta problemātika un īpatnības kuras saistītas ar kalendāro tradīciju apgūšanu pamatskolā, kurā krievu valodu apgūst kā otro svešvalodu, * praktiskā daļa ietver sevī materialu, kas atspoguļo ziemas, pavasara un vasaras svarīgākos krievu un latviešu kalendāros svētkus, kā arī tiek piedāvāts materiāls kuru var izmantot pasniedzot krievu valodu kā otro svešvalodu pamatskolā 9 klasei, * secinājumiem, * pielikuma. Darbs var ieinteresēt skolotājus filologus,kas pasniedz krievu valodu kā svešvalodu.en_US
dc.description.abstractThe theme of the diploma paper is “the digestion of Russian and Latvian calendar traditions at elementary school”. The main aims and tasks in this paper are connected with the digestion of Russian language as the second foreign language at the elementary school, using the comparison of Russian and Latvian calendar traditions. Teaching the foreign language, the pupils get acquainted not only with the specific characters of the language but also get the notion about the traditions and habits of that particular nation, which language they are taught. The aim of the diploma paper is to develop the practical material for the acquisition of Russian as the second foreign language at the elementary school. The paper consists of: * The introduction with the insight into the literature sources used where there is a layout of the actuality of the theme as well as the main tasks and aims of the diploma paper, * The theoretical part revises the problems and peculiarities that are connected with the acquisition of the calendar traditions at elementary school considering Russian language as the second foreign language, * The practical part includes the material that depicts the most important Russian and Latvian calendar festivals in winter, spring and summer offering the material that might be used teaching Russian language as the second foreign language at grade 9 of the elementary school, * Conclusions, * Appendix. The paper might be interesting for the teacher/philologists teaching Russian language as the foreign language.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKrievu un latviešu kalendāro tradīciju salīdzinājumu apguve pamatskolāen_US
dc.title.alternativeThe Digestion of the Elementary of Russian and Latvian Calendar Traditionsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record