Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalme, Arvilsen_US
dc.contributor.authorJakovele, Natālijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:03:26Z
dc.date.available2015-03-23T13:03:26Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other6755en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10811
dc.description.abstractKvalifikācijas darbā „Dialoga apguves principi 7. klasē latviešu valodas kā otrās valodas stundās” apzināti un izanalizēti K. Beikera, Dž. Šīla, D. Laivenieces, E. Maslo, A.Vojskunska, L.Vigodska un citu autoru darbi. Darbā ir pētīts dialogs kā komunikācijas veids, ir aprakstīts komunikatīvo funkciju saturs. Tika aplūkota komunikācijas nozīme vispār un konkrēti pusaudžu vecumā. Ir aprakstītas dažādas pieejas dialoga mācīšanas aspektā, kā arī zinātniskuma un sistemātiskuma principi didaktikā un to pielietošana saziņas uzdevumu izpildē. Šajā darbā ir aplūkotas arī pamatizglītības standarta prasības saziņas apguves jautājumos latviešu valodā un literatūrā skolām, kas īsteno mazākumtautību izglītības programmas. Teorētiskajā daļā ir aprakstīti runas vērtēšanas kritēriji 6. un 9. klasē, bet praktiskajā daļā ir izstrādāti kritēriji dialoga vērtēšanai 7. klasē. Darbā ir aprakstīti otrās valodas apguvē izmantojamie uzdevumi, sniegti konkrēti ieteikumi to izmantošanā. Veidojot praktiskus uzdevumus otrās valodas apguvei, ir ņemti vērā saprotamības, pēctecības un perspektivitātes principi. Izstrādātie uzdevumi dialoga aktualizācijai akcentē sadarbību starp skolēniem. Piedāvātie valodas uzdevumi vērsti uz sazināšanos, radot iespēju atkārtot un papildināt iemācīto.en_US
dc.description.abstractIn the qualified work „Principles of Dialogue Acquirement in Latvian as the Second Language classes in 7 Grade” the works of K. Baker, J. Sheal, D. Laiveniece, E. Maslo, A. Vojskunsky, L. Vigodsky and the works of other authors were selected and analysed. In this work the dialogue asa means of communication was examined and the description of the contents of communicative functions was given. The significance of communication in general, and in juvenile age, specifically was considered. Different approaches to teaching dialogue, as well as principles of scientific and systematic characters in didactics and their use in fulfilling communicative tasks were described. In this work the demands to the standards of assimilation of communicative tasks on the lessons of the Latvian language and literature for the schools using program of teaching national minorities were considered. In the theoretical part the criteria of speech evaluation in forms 6 and 9 were considered, and in practical part the criteria of evaluation of dialogue in form 7 were developed. In this work the tasks of learning the second language were described, and specified recommendations to their use were given. When practical tasks to learning the second language were created, the principles of understanding, sequence and perspectiveness were taken into consideration. The tasks developed focus on students` cooperation in task fulfilment. The task offered in this work develop speech, giving possibility to repeat and enrich knowledge.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleDialoga apguves principi 7.klasē latviešu valodas kā otrās valodas stundās.en_US
dc.title.alternativePrinciples of Dialogue Acquirements in Latvian as the Second Language Classes in 7th Grade.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record