Lasītprasmju attīstīšana sākumposmā.
Author
Tolstova, Irina
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kurpniece, Rozanna
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darbā ir izskatītas problēmas:ar kādiem paņēmieniem un ar kādu uzdevumu palīdzību mācīt bērniem lasīt,lai panāktu pozitīvus rezultātus lasīšanas tehnikas un izlasītā izspratnes jomā;kā palielināt bērnu intresi un motivāciju lasīšanā. Darba mērķis ir personiski nozīmīgo un problēmu tekstu atlase kā papildus materiālu mācību komplektam (1.māc.gads). Diplomdarbs sastāv no ievada,galvenās daļas un nobeiguma.Galvenajā daļā ir trīs nodaļas,kurās izskatīti psiholoģiskie un metodiskie pētījumi lasīšanas jomā,principi un paņēmieni,lasīšanas veidi un formas,lasīšanas iemaņas un prasmes.Trešajā nodaļā piedavāti papildus teksti mācību komplektam(1.māc.gads). Darbs var ieinteresēt skolotājus filologus,kas pasniedz krievu valodu kā svešvalodu. In the given paper a number of problems is reviewed: with what methods and with the help of what tasks to teach children to read in order to achieve positive results in the field of technical reading and understanding of the read material; how to increase interest and motivation of children for reading.The goal of the paper is the selection of personally important and problematic texts as the additional material to the topics of the study set “Simply in Russian” – 1 study year. In the basic part there are three sections where: psychological and methodik researches in the field of reading, a number of methods and methodic principles directly concerning teaching to read are presented and reviewed, types and forms of reading are reviewed, skills and knowledge of reading, additional reading texts are proposed.