Show simple item record

dc.contributor.advisorKūle, Maijaen_US
dc.contributor.authorBriede, Elīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Vēstures un filozofijas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:37:31Z
dc.date.available2015-03-23T13:37:31Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other1742en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12645
dc.description.abstractDarbā “Vērtību nenoteiktības problēma 20./21. gs. mijas sociālās filozofijas kontekstā: patērēšanas fenomena kritisks aplūkojums” ir veikta patērētājsabiedrības un patērēšanas fenomena kritiska analīze, caur kuru ir norādīts uz vērtības jēdziena izpratnes un tā lietojuma problemātisko raksturu 20./21. gs. sociālajā filozofijā. Galvenais akcents darbā ir likts uz attiecībām starp vērtību nenoteiktības problēmu no vienas puses un vērtību konstruētības problēmu no otras puses. Darbā gaitā ir raksturoti patērētāju sabiedrības un patērniecības jēdzieni, aplūkotas nozīmes un vērtības attiecības un analizēti piemēri, kuros reklāmas industrija mēģina manipulēt ar nozīmju nenoteiktību. Tāpat darbā ir mēģināts atbildēt uz jautājumu, kādā veidā nozīmju nenoteiktība ir saistīta ar vērtību nenoteiktību un vai vērtību konstruēšana patērētāju sabiedrības kontekstā ir iespējama.en_US
dc.description.abstractIn paper „The problem of ambiguity of values in 20. /21. century social philosophy: critical evaluation of the phenomenon of consumption” is analyzed the consumer society and phenomenon of consumption that points to the problematic character of using the concept of value in the context 20./21 century social philosophy. The main accent in work is put to relationship between the problem of ambiguity of value on one hand and problem of construction of values on other. During the work there are described the concepts of consumer society and consumerism and relations between meaning and value. There are analyzed examples, how advertising industry tries to manipulate with the ambiguity of meaning. Also it is attempted to answer the question how abiguity of meaning is related to ambiguity of values and if construction of values in the context of consumer society is possible.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFilozofijaen_US
dc.titleVērtību nenoteiktības problēma 20./21. gs. mijas sociālās filozofijas kontekstā: patērēšanas fenomena kritisks aplūkojumsen_US
dc.title.alternativeThe Problem of Ambiguity of Values in 20th/21st Century Social Philosophy: Critical Evaluation of the Phenomenon of Consumptionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record