Show simple item record

dc.contributor.advisorSvece, Artisen_US
dc.contributor.authorAsare, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Vēstures un filozofijas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:47:15Z
dc.date.available2015-03-23T13:47:15Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22519en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13578
dc.description.abstractBakalaura darba “Izrādes sabiedrības kritika Gija Debora darbos” mērķis ir izprast un izvērtēt Gija Debora (Guy Debord) piedāvāto izrādes sabiedrības koncepciju un šīs sabiedrības kritiku, aplūkojot divus vienlīdz svarīgus tās aspektus: kritisko izrādes teoriju, kas pausta Debora darbos “Izrādes sabiedrība” (La Société du spectacle) un “Komentāri par izrādes sabiedrību” (Commentaires sur la société du spectacle), un situacionistu kritisko praksi, kura ir radikāla vēršanās pret izrādes sabiedrību, Debora teorētisko nostādņu īstenojums praktiskā darbībā. Vienlaikus šis darbs ietver mēģinājumu noskaidrot, vai un kā Debora izvirzītā izrādes teorija ir attiecināma uz mūsdienu patērētāju sabiedrības raksturojumu un izmantojama tās kritikai. Atslēgas vārdi: izrādes sabiedrība, Gijs Debors, situacionisti, revolūcijaen_US
dc.description.abstractThe aim of bachelor thesis "The Criticism of the Society of the Spectacle in the Works of Guy Debord" is to understand and to evaluate Guy Debord's conception and criticism of the society of the spectacle by investigating two equally important aspects – the critical theory of the spectacle, which is described in Debord's "Society of the Spectacle" (La Société du spectacle) and "Comments on the Society of the Spectacle" (Commentaires sur la société du spectacle), and situationists' critical praxis, which is a radical movement against the society of the spectacle, viz. an implementation of Debord's theoretical stance into practical action. Simultaneously the thesis contains an attempt to clarify whether and how Debord's conception of the society of the spectacle relates to the characterization of contemporary consumer society and is useful for its criticism. Keywords: society of the spectacle, Guy Debord, situationists, revolutionen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFilozofijaen_US
dc.titleIzrādes sabiedrības kritika G. Debora darbosen_US
dc.title.alternativeCriticism of the Society of the Spectacle in the Works of G. Deborden_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record