Show simple item record

dc.contributor.advisorFarneste, Montaen_US
dc.contributor.authorPoļakova, Nadeždaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:30:08Z
dc.date.available2015-03-24T06:30:08Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other15344en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15390
dc.description.abstractKritiskā domāšana mūsdienu izglītībā ir aktuāla tēma. Skolotāji apzinās faktu, ka kritiskās domāšanas prasmes, skolēni izmantos ne tikai mācībās skolā, bet arī turpinās izmantot pēc skolu beigšanas. Tika konstatēts, ka joprojām nav pietiekami daudz informācijas par kritisko domāšanu rakstīšanas stundās. Darba mērķis bija izvērtēt stratēģijas, kuras var izmantot, lai uzlabotu kritisko domāšanu domrakstu, sacerējumu rakstīšanas iemaņu apguves laikā. Divdesmit divi skolēni no Rīgas vidusskolas piedalījās pētījumā. Pētījuma rezultāti parādīja, ka, izmantojot Blūma taksonomiju un žanra pieeju, mācības kļūst uz skolēniem vairāk orientētas. Skolēni apgūst jauno materiālu, uzdodot un atbildot uz jautājumiem, apspriežot jauno materiālu, visi kopā. Pētījumi apstiprina, ka skolniekiem ir uzlabojusies domāšanas un rakstīšanas prasmes, sacerējumu rakstīšana atbilst prasībām, skolnieki, sniedzot pierādījumus, prot aizstāvēt savu viedokli.en_US
dc.description.abstractDevelopment of critical thinking is a topical issue in modern education. Teachers realize that having the ability to use critical thinking skills students will benefit not only when studying at school but also after the studies. It was discovered that there is not much information about critical thinking development at the lessons of writing. The goal of paper was to investigate the approaches that could be used to improve critical thinking while developing writing skills. Twenty-two students of Riga secondary school participated in the survey. The results of the research showed that using Bloom’s taxonomy and genre approach the lessons become more student-centred, students acquire new material themselves by asking and answering questions and discussing things together. The study revealed that students’ thinking and writing skills have improved: most of the students were able to organize their works properly and support their point of view using evidence.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleKritiskās domāšanas attīstīšana rakstu valodas stundāsen_US
dc.title.alternativeDevelopment of Critical Thinking at the Lessons of Writingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record