Multilingvālā valodu apguve
Author
Gorjačoks, Ļevs
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kalnbērziņa, Vita
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķis ir noteikt studentiem svešvalodu prāsmes līmeni un noskaidrot iemeslus kāpēc studenti izvēlās apgūt otro/trešo/ceturto valodu. Lai sasniengtu mērķi, ir izstudēti literārie avoti un izdarīta aptauja. Tādējādi, izmantotra kvantitatīva metode. Pamatojoties uz aptaujas iegūtiem rezultātiem, secināts, ka Humanitāro zinātņu fakultātes studenti pārsvarā ir multilingvali un viņu vidējais valodu līmenis ir B1 un B2. Galvenie mērķi kāpēc studenti izvēlās mācīties konkrētas valodas ir sekojoši: fonētikas aspekts un laba ekonomikas situācija šīs valstis. Arī, bērni var veidot Eiropas valodu portfolio jau skolā kur viņi var pierakstīt un glābāt viņu valodu pieredzi. The goal of the bachelor thesis is to determine student’s levels of foreign language and to assume the reasons of the second/third/fourth language choice. To achieve the goal the thesis literature resources have been studied and the survey has been carried out. Thereby, a quantitative research method was used. According to the result of the survey, it was found that students of the Faculty of Humanities are multilingual and the approximate level of student’s second/third/fourth foreign language is either B1 or B2. The reasons why students choose the particular language are different, for instance, people are attracted by its phonological aspect of the language or the economical situation of these countries. Also, children have to start their own European Language portfolio in school where he/she can step-by-step record his/her language experience.