Teksta izvēršanas veidi tīmekļa žurnālos angļu valodā
Author
Savenkova, Tatjana
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Cigankova, Nataļja
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Zinātniskās literatūras analītiskais apskats, piemēram, S. Herringa (Herrings, 2004), D. Huffakers (Huffaker, 2004), K. Stuarts (Stuart, 2006) parāda, ka tīmekļa žurnālu lingvistiskās īpašības tiek maz pētītas.
Bakalaura darba mērķis ir parādīt kā izvēršanas veidi ir izmantoti tīmekļa žurnālos angļu valodā. Salīdzinājumā ar verbālas izvēršanas veidiem tradicionālos akadēmiskos tekstos, verbālas izvēršanas viedi akadēmiskajos tīmekļa žurnālos ir mazāk oficiāli un mazāk atklāti.
Pamatojoties uz teorētisko izpēti, šī bakalaura darba autore, pētīja verbālas izvēršanas tipus tīmekļa žurnālos angļu valodā . Autore ir noradījusi, ka atšķirība starp tradicionāliem akadēmiskiem tekstiem un akadēmiskiem tīmekļa žurnāliem ir nozīmīga. Iegūtie statistiskie rezultāti paradīja, ka noslēptas definīcijas tipi ir visvairāk izmantoti tīmekļa žurnālos angļu valodā.
Atslēgas vārdi: teksta izvēršanas veidi, metadiskurs, definīcija, tīmekļa žurnāli The review of the recent literature on English academic weblogs (Herrings, 2004; Huffaker, 2004; Stuart, 2006) reveals the gap in empirical research on their linguistic characteristics.
The present BA thesis aims to show that different types of elaboration are used in English academic weblogs and that the verbal expression of elaboration in academic weblogs is less formal and less explicit than the verbal expression of elaboration in traditional academic texts.
To obtain the empirical data, all types of verbal elaboration in English academic weblogs have been analyzed. The results of the analysis demonstrate a significant difference between verbal expressions of elaboration in academic weblogs and traditional academic texts. The most popular types of verbal elaboration used in English academic weblogs are implicit definitions.
Key words: verbal elaboration, metadiscourse, definition, academic weblogs