Show simple item record

dc.contributor.advisorKaurāte, Guntaen_US
dc.contributor.authorVirse, Zaigaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:43:43Z
dc.date.available2015-03-24T06:43:43Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22020en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16400
dc.description.abstractBakalaura darbā „Vārda uzsvara mācīšana integrētās angļu valodas nodarbībās pamatskolā”, izklāstīts, cik svarīgs ir viens no fonoloģiskās kompetences elementiem – vārda uzsvars. Darba mērķis ir iegūt plašāku ieskatu par vārdu uzsvaru angļu valodā un secināt, kuras varētu būt piemērotākās vārda uzsvara mācīšanas metodes integrētās angļu valodas nodarbībās pamatskolā. Tika izmantotas divu veidu pētījuma metodes: teorētiskā un empīriskā (gadījuma pētījums). Secinājumi: ir iespējams integrēt vārda uzsvara mācīšanu angļu valodas nodarbībās ar audio-lingvālās metodes un klusās metodes palīdzību, lai gan gadījuma pētījuma rezultāti pierādīja, ka klusā metode ir efektīgāka vārda uzsvara mācīšanā. Tomēr, lai iegūtu labākus rezultātus vārdu uzsvara percepcijā un producēšanā, ir jāizmanto mācīšanas metožu, tehniku un aktivitāšu apkopojums. Raksturvārdi: vārda uzsvars, izruna, angļu valodas mācīšana, apmācāmie, audio-lingvālā metode, klusā metode, integrēts, fonoloģiskā kompetenceen_US
dc.description.abstractThe present bachelor thesis ‘Teaching Word Stress to Young Learners in Integrated English Language Classes’ highlights the importance of word stress as one of the elements of phonological competence. The goal of this thesis is to gain a broader insight into the notion of word stress and deduce what the most appropriate methods of teaching word stress to young EFL learners in integrated English language classes could be. The methods used in the given research are: theoretical and empirical (a case study). The conclusions drawn are: it is possible to integrate teaching word stress in EFL classes with both the Audio-lingual method and the Silent way, although the Silent way proved to be more effective in teaching it. Nevertheless, a combination of techniques and activities of the methods should be used to gain the best results in developing perception and production of word stress in English. Key words: word stress, pronunciation, English language teaching, learners, the Audio-lingual method, the Silent Way, integrated, phonological competenceen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleVārda uzsvara mācīšana integrētās angļu valodas nodarbībās pamatskolāen_US
dc.title.alternativeTeaching Word Stress to Young Learners in Integrated English Language Classesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record