dc.contributor.advisor | Vaivode, Lāsma | en_US |
dc.contributor.author | Muceniece, Gundega | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T06:43:48Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T06:43:48Z | |
dc.date.issued | 2007 | en_US |
dc.identifier.other | 26082 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16432 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba tēma „Vācu valodas kā svešvalodas mācīšanās motivācija vispārizglītojošās skolās Latvijā daudzvalodības kontekstā“ izvēlēta, lai iegūtu atziņas par pašreizējo vācu valodas kā svešvalodas situāciju Latvijā un ieskicētu iemeslus, kādēļ sarūk to skolēnu skaits, kas skolā apgūst vācu valodu kā svešvalodu. Tā kā darba ietvaros tiek uzskatīts, ka svešvalodu mācīšanās ir cieši saistīta ar nacionālo un internacionālo valodu politikas jomas attīstību, darba kontekstu rada atsauces uz Eiropas daudzvalodības veicināšanas centieniem. Argumentācija svešvalodu apguves secībai valsts ietvaros iegūta, pamatojoties uz veiktās aptaujas rezultātu apkopojumu un izvērtējumu. Darba mērķis, kas izriet no aptaujas analīzes, ir piedāvāt konkrētus priekšlikumus un darbības, lai atjaunotu un stiprinātu skolēnu motivāciju apgūt vācu valodu kā svešvalodu skolās Latvijā.
Atslēgas vārdi: motivācija, daudzvalodība, valodu politika, vispārējā izglītība. | en_US |
dc.description.abstract | The theme of the diploma paper „The motivation of learning German as a foreign language in comprehensive schools in Latvia in the context of multilingualism“ has been chosen in order to study the current situation of German as foreign language in Latvia and to outline the reasons why the number of pupils who study German as foreign language diminishes. In the framework of this work it is considered that the learning of foreign languages is closely related to the development of national and international languages policy sphere and the context of this paper is based on the references to the efforts of Europe multilingualism promotion, on the basis of the carried out questionnaire’s summary and evaluation. The goal of this work, which results from the analysis of the questionnaire, is to offer specific proposal and actions in order to revive and strengthen the motivation of pupils to acquire German language as a foreign language in Latvian schools.
Key words: motivation, multilingualism, language policy, general education. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Vācu valodas kā svešvalodas mācīšanās motivācija vispārizglītojošās skolās Latvijā daudzvalodības kontekstā | en_US |
dc.title.alternative | Learning Motivation of German as a Foreign Language in Secondary School in Latvia in Multilingual Context | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |