Show simple item record

dc.contributor.advisorŠavlovska, Dinaen_US
dc.contributor.authorBulaņenko, Jekaterinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:43:51Z
dc.date.available2015-03-24T06:43:51Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other32605en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16461
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir „Pareizrakstība valodas stundās: problēmas un perspektīvas”. Darbs iekļauj pārskatu par pareizrakstības kompetenci un iespējam, kurus piedāvā informācijas un komunikācijas tehnoloģijas pareizrakstības apgūšanai. Pētījums var būt noderīgs esošajiem un nākotnes franču valodas pasniedzējiem, kuri grib padziļināt pareizrakstības apgūšanu saviem mācekļiem. Atslēgvārdi: pareizrakstība, franču valoda, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas, mācīblīdzekļien_US
dc.description.abstractThe theme of the present paper is “Spelling in Language Classes: problems and perspectives”. The work includes an overview about spelling competence and possibilities, which are offered by information and communication technologies for teaching and studying the orthography. The present research can be of interest to present and future teachers of French language who want to extend the studies of the orthography to their pupils. Keywords: orthography, French, technologies of information and communication, methodologyen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titlePareizrakstība valodas stundās: problēmas un perspektīvasen_US
dc.title.alternativeSpelling in Language Classes: Problems and Perspectivesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record