• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tiešsaistes resursi lietišķās angļu valodas komunikatīvās gramatikas apguvē

Thumbnail
View/Open
306-42493-Dzalbe_Santa_sd10144.pdf (1.072Mb)
Author
Dzalbe, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Cigankova, Nataļja
Date
2014
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darbā ir aplūkota biznesa angļu valodas gramatikas komunikatīvas apguves iespējas, izmantojot tiešsaistes resursus. Tika veikts pētījums, lai noskaidrotu, vai, izmantojot tiešsaistes resursus, ir iespējams mācīties biznesa angļu valudas gramatiku komunikatīvi. Pētījumam tika izvēlēti četri dažādi tiešsaistes resursi, lai veiktu kvalitatīvo analīzi. Pētījuma rezultāti parāda, ka izvēlētie tiešsaistes resursi, galvenokārt, balstās uz biznesa komunikācijas mācīšanu un rosina studentus komunicēt savā starpā. Turklāt, gramatika tiek bieži atstāta novārtā vai mācīta atsevišķi. Jāsaka arī, ka gramatika un valodas prasmes tiek, galvenokārt, mācītas atsevišķi, nevis tās sasaistot. Rezumējot, analizētie interneta resursi nepiedāvā mācīt biznesa angļu valodas gramatiku komunikatīvi. Atslēgas vārdi: komunikatīvā valodas mācīšana, komunikatīvā gramatika, datora izmantošana valodu apguvē, biznesa angļu valoda
 
The author of the present thesis discusses learning Business English grammar communicatively by the use of online resources. The present research was carried out to investigate whether online resources can be used for learning Business English grammar communicatively. In addition, four online resources were selected in order to carry out the qualitative analysis. The findings show that online resources mainly focus on teaching business communication as well as they encourage learners to communicate with interlocutors. In addition, grammar is often neglected or taught in isolation. Moreover, grammar and language skills are mainly taught separately rather than by linking them together. To sum up, none of the investigated resources offer the means for learning Business English grammar communicatively. Key words: Communicative Language Teaching, Communicative Grammar, CALL, Business English
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16522
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6775]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV