Prezentāciju izmantošana bioloģijas un ģeogrāfijas apguvē pamatskolā
Author
Kaļva, Nora
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Birziņa, Rita
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Prezentācijas prasmju pilnveidošana bioloģijas un ģeogrāfijas apguvē skolā. Nora Kaļva, bakalaura darba vadītājs Dr. paed. Rita Birziņa. Bakalaura darbs – 57 lappuses, 25 literatūras avoti, 16 pielikumi, 4 tabulas, 12 attēli. Latviešu valodā.
Darba mērķis ir izpētīt prezentāciju izmantošanas iespējas bioloģijas un ģeogrāfijas apguvē un pilnveidot prezentāciju vērtēšanas kritērijus. Darba autore veica darbības pētījumu. Pētījumā aprobēti autores izveidotie vērtēšanas kritēriji, kā arī pārbaudītas un pilnveidotas skolēnu prezentāciju veidošanas un prezentēšanas prasmes. Pētījuma rezultāti liecina, ka skolēniem strādājot ar mūsdienīgām tehnoloģijām, interese par bioloģijas apguvi ir lielāka. Skolēni pētījuma noslēgumā pauda pozitīvas atsauksmes, kā arī novērtēja iegūtās zināšanas kā lietderīgas izmantošanai arī nākotnē un citos mācību priekšmetos. Improving Presentation Skills during Biology and Geography Acquisition. Author of the Paper Nora Kaļva, Paper supervisor Dr.paed. Rita Birziņa. Bachelor Paper – 57 pages, 25 literature sources, 16 annexes, 4 tables, 12 images, in Latvian language.
The objective of this Paper is to explore how presentation skills can improve the acquisition of biology. Author carried out action research. During the research there were approbated the author’s prepared evaluation criteria of presentations, checked and improved pupil’s creation of presentation and presentation skills. Results of research show that if pupils work with new technologies, the interest in learning biology is bigger. At the end of research pupils gave positive feedback and evaluated gained knowledge as useful in the future and other subjects.