Starppriekšmetu saiknes realizēšana fizikas un informātikas mācību priekšmetā
Author
Kiseļova, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Dudareva, Inese
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Darba mērķis ir izvērtēt starppriekšmetu saiknes starp fizikas un informātikas priekšmetiem īstenošanas problēmas un izstrādāt ieteikumus to risināšanai. Darba teorētiskajā daļā tiek analizēta literatūra par starppriekšmetu saikni, tās veidiem, izmantošanas priekšrocībām un trūkumiem, kā arī veikts informātikas un fizikas mācību priekšmetos apgūstamo prasmju salīdzinājums. Darba praktiski pētnieciskajā daļā analizēti autores izstrādāto informātikas uzdevumu ar fizikas temata „Mijiedarbība un spēks” saturu aprobācijas rezultāti, apkopots un analizēts skolēnu un skolotāju viedoklis par fizikas priekšmeta tēmu integrāciju informātikas stundās, kā arī skolotāju viedoklis par starppriekšmetu saiknes īstenošanas problēmām. The aim of the work is to evaluate cross-subject relationships between the problems of Physics and Informatics subject implementation and develop suggestions for solving them. In the theoretical part literature on cross-subject link is analyzed, its forms, advantages and disadvantages of usage, as well as comparison made between the skills that are thought in Informatics and Physics subjects. In the practical part of the work the approbation results of the author’s developed Informatics assignment on Physics theme „Interaction and strenght” is analysed, the opinion of students and teachers on the integration of Physics theme in the Informatics lessons is summarized and analyzed, as well as teachers’ opinion on the cross-subject relationships implementation problems is presented.