Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorKarapetjana, Indraen_US
dc.contributor.authorKriņicina, Antraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:08:05Z
dc.date.available2015-03-24T07:08:05Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12352en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18012
dc.description.abstractMūzika mūsdienās ir kļuvusi par nozīmīgu dzīves sastāvdaļu un tā var ieņemt arī svarīgu vietu angļu valodas stundās, jo mūzika palīdz rosināt interesi par mērķvalodas apguvi. Bakalaura darba mērķis bija pierādīt, ka uzdevumi valodas apgūšanai, kas saistīti ar mūziku, var veicināt skolēna runāšanas un klausīšanās prasmju attīstīšanu. Pētījumu metodes ietvēra teorētiskās literatūras analīzi par runāšanas un klausīšanās prasmēm un mūzikas nozīmi to attīstīšanā. Autore izvēlējās un piemēroja uzdevumus darba mērķauditorijai – bērniem sākumskolas vecumā. Praktiskajā daļā autore apraksta novadītās stundas un analizē aptaujas anketas, ko aizpildīja skolotāji, vecāki un skolnieki. Darbā tiek secināts, ka uzdevumi ar mūziku, kas domāti mērķvalodas prasmju attīstīšanai, var tikt veiksmīgi izmantoti angļu valodas stundās.en_US
dc.description.abstractNowadays music has become an indispensable part of everyday life, and it can become an essential part of the English language lesson too as it helps create interest in learning the target language. The goal of the bachelor paper was to prove that language learning tasks which involve music can be used to develop learners’ speaking and listening skills. The research method comprised the analysis of theoretical literature on speaking and listening skills and the role of music in the development of speaking and listening skills, which allowed the author of this paper to select and adapt the tasks to the target audience of this research, i.e. primary school learners. The practical part comprised the analysis of the piloted lessons, administered questionnaires to teachers, parents and learners. It can be concluded that the tasks involving music and fostering the target skills can be successfully used in English language lessons.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titleMūzika kā runāšanas un klausīšanās prasmju attīstīšanas līdzeklisen_US
dc.title.alternativeMusic as a Means to Develop Learners’ Speaking and Listening Skillsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию