Drāmas pielietošana mācot, kā arī apgūstot angļu valodu
Author
Fjodorova, Natālija
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Kalnbērziņa, Vita
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalura darbs “Drāmas pielietošana mācot, kā arī apgūstot angļu valodu” analizē vienu no angļu valodas mācīšanas veidiem, kurā kā pamats tiek aktīvi izmantota drāma- prozas un dzejas darbi.
Bakalaura darbs sastāv no trīs daļām: vienas teorētiskās daļas un divām praktiskajām daļām, to funkcija ir ne tikai apzināt un apkopot teorētisko materiālu, bet arī demonstrēt un analizēt drāmas elementu izmatošanu praksē.
Bakalaura darba uzdevums ir ilustrēt drāmas pielietošanu darbā ar skolēniem un studentiem.
Bakalaura darba mērķis ir parādīt drāmas elementu efektivitāti un vienkāršību to pielietošanā, izmantojot teorijas izzināšanu, novērošanu, anketēšanu un praktiskās nodarbības kā pamata izpētes metodes.
Drāmas izmantošana angļu valodas mācīšanā bērniem var būt interesants, neaizmirstams un aizraujošs process kā bērniem, tā arī mācībspēkiem. Bachelor paper, “The Use of Drama in English Learning and Teaching”, analyses one of the methods in which drama is actively used.
This Bachelor’s paper consists of three parts: one theoretical part and two practical parts. The author aims at providing not only theoretical material on the subject, but also on demonstrating and analysing the use of drama in practical English language teaching.
The purpose of the Bachelor’s paper is to illustrate the process of using drama with learners basing the practical exercises on theory.
The aim of this Bachelor paper is to show the efficiency and user-friendliness of this method, using theory study, observation, practice and analysis as the basic research methods.
The use of drama in language classes can be an interesting, unforgettable, as well as very involving process for both teacher and student.