Show simple item record

dc.contributor.advisorKarapetjana, Indraen_US
dc.contributor.authorKostina, Nataļjaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:08:23Z
dc.date.available2015-03-24T07:08:23Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other27673en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18120
dc.description.abstractReklāma ir mūsdienu pasaules neatņemama daļa. Bakalaura darba mērķis bija izpētīt matu kopšanas līdzekļu reklāmas sieviešu žurnālā Cosmopolitan un pierādīt, ka reklāmu veidotāji lieto valodas tēlaino izteiksmes līdzekļus un atbilstošus attēlus, lai padarītu matu kopšanas līdzekļu reklāmas pievilcīgākas potenciālajiem pircējiem. Teorētiskā pētījuma rezultātā par reklāmas diskursu tika noskaidrotas reklāmas sastāvdaļas un kategorijas, kā arī izpētīts empīriskajā pētījumā izmantotais reklāmas valodas analīzes modelis. Matu kopšanas līdzekļu diskursa analīzes rezultātā tika secināts, ka lielākajā daļā matu kopšanas līdzekļu reklāmu tekstos tiek lietoti retoriskie izteiksmes līdzekļi un attēli, kas būtiski papildina reklāmas tekstu. Matu kopšanas līdzekļu reklāmas var uzskatīt par efektīvām, jo tajās tiek lietota tēlaina valoda, kas tās padara radoša, atšķirīga un pievilcīga potenciālajiem matu kopšanas līdzekļu pircējiem. Atslēgas vārdi: reklāmas diskurss, reklāmu kategorijas un sastāvdaļas, matu kopšanas līdzekļu reklāmas, retoriskie izteiksmes līdzekļi, reklāmas attēli.en_US
dc.description.abstractAdvertising has become an integral part of the modern world. Thus, the goal of the bachelor thesis was to explore hair care product advertisements from the women’s lifestyle magazine Cosmopolitan and to prove that hair care product advertisements are likely to use figurative language in their messages, supported by relevant visual images, to make them more attractive to the potential consumers of hair care products. As a result of the theoretical research on the discourse of advertising, a model for the analysis of the components, categories, and the language of advertisements was applied in the empirical research. The discourse analysis of hair care product advertisements allowed us to conclude that most of the advertisements employed rhetorical figures in their texts, supported by relevant images. Hence, hair care product advertisements can be considered effective as the use of figurative language in the texts made them creative, distinctive, and thus attractive to the potential consumers of hair care products. Key words: discourse of advertising, categories and components of advertisements, hair care product advertisements, rhetorical devices, visual images.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titleMatu kopšanas līdzekļu reklāmu diskursa analīzeen_US
dc.title.alternativeDiscourse Analysis of Hair Care Product Advertisementsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record