Identitātes problemātika Maksa Friša drāmā „Andorra”
Author
Kreiners, Edgars
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kuharenoka, Tatjana
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Šī Bakalaura darba galvenais uzdevums ir apskatīt un izpetīt identitātes veidošanās problēmu Maksa Friša drāmā „Andorra”, kuras pirmizrāde notika 1961, gada 2. novembrī. Jau kopš tās pirmizrādes par to bija atškirīgi viedokļi, jo tās sīžets ir cieši saistīts ar Otrā pasaules kara tematiku, kas bija „sāpīga” tēma to gadu laikā. Bakalaura arba gaitā tika apskatītas tādas problēmas kā faktori, kas ietekmē identitātes veidošanos un kā šie faktori izpaužās Friša drāmā "Andorra". Pētījuma rezultātā tika konstatēts, kādos veidos identitātes problēma šajā drāma tiek izpausta, kā tas tika prezentēts, kādu lomu tās prezentācijā spēlēja modernās drāmas pazīmes un Maksa Friša attieksme pret to. The main task of this bachelor work is to look in to the problem of development of the identity in Max Frisch’s drama „Andorra”, which was first premiered in november 2. 1961. Since its premiere there were various opinions about it, because its plot is closely related to themes of World War 2, which was a painful subject in those years. In the process of this bachelor work problems like the factors, that influence the forming of identity and how they are seen in Max Frisch's drama "Andorra" are viewed. In the result of this research it has been found, in what ways the problem of identity development is being expressed, how it is being presented, what role did the modern drama play in its presentation and what attitude did Max Frisch have to the modern drama.