• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Antonīmu lietojums publicistikā

Thumbnail
Открыть
306-33133-Stukle_Laura_ls09320.pdf (1.569Mb)
Автор
Stukle, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Urbanoviča, Inta
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir Antonīmu lietojums publicistikā. Darba mērķis ir izpētīt antonīmu lietojumu publicistikas tekstos un raksturot antonīmijas izpausmes latviešu valodā. Darbā izmantotas šādas pētniecības metodes: teorētiskās literatūras studijas, aprakstošā un distributīvāmetode. Darbā gaitā apkopotas teorētiskās atziņas, kas saisītas ar antonīmu identifikācijas problemātiku, īpašu uzmanību pievēršot antonīmu semantisko attieksmju raksturojumam, morfoloģiskajām īpatnībām un kontekstuālajam lietojumam. Darba praktiskajā daļā aprakstītas antonīmu lietojuma īpatnības publicistikas tekstos, kā arī analizēti izplatītākie antonīmu pāri laikrakstu un žurnālu tekstos. Atslēgvārdi: antonīmi, antonīmija, konteksts, publicistika, semantiskās attieksmes.
 
The topic of the present Bachelor paper is Antonyms in Mass Media Texts. It aims at exploring the use of antonyms in mass media texts and describing the expression of antonymy in present Latvian. Studies of theoretical literature, descriptive and distributive methods were used to carry out the present research. The theoretical ground was based on issues concerning identification problems of antonyms, paying special attention to semantic relations, morphological characteristics and contextual use of antonyms. In the practical part of the present Bachelor paper the use of antonyms in mass media texts was described and most popular antonym pairs in the texts of magazines and newspapers were analysed. Keywords: antonyms, antonymy, context, mass media texts, semantic relations
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18161
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV