Angļu valodas izrunas mācīšana integrētās valodas nodarbībās pamatskolā
Author
Šakina, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kaurāte, Gunta
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā “Angļu valodas izrunas mācīšana integrētās valodas nodarbībās pamatskolā” pētīta izrunas mācīšanas nozīme integrētās valodas nodarbībās. Darba mērķis bija pētīt, vai izrunas mācīšana integrētās valodas nodarbībās pamatskolā var būt veiksmīga un uzlabot skolēnu izrunu. Tika izmantotas divu veidu pētījuma metodes: teorētiskā un empīriskā (gadījuma pētījums). Izmēginājuma macīšnas gaitā tika izmantota audio-lingualā metode. Pētījuma rezultatā bakalaura darba autore secinājusi, ka izrunas mācīšana pamatskolā var tikt integrēta, mācot leksiku un gramatiku.
Atslēgvārdi: izruna, angļu valodas kā svešvalodas mācīšana, pamatskolas skolēni, audio-lingvālā metode, integrētās valodas nodarbības, fonoloģiskā kompetence The current bachelor thesis ‘Teaching Pronunciation to Young Learners in Integrated Language Classes’ researches the importance of teaching pronunciation in integrated EFL classes. The goal of the given research was to investigate whether pronunciation teaching to young EFL learners in integrated language classes could be successful and improve learners’ pronunciation skills. The methods used in the research were theoretical and empirical (a case study). The Audio-Lingual method was used during pilot teaching. The author of the current thesis has come to the conclusion that teaching pronunciation to young EFL learners can be integrated in teaching lexis and grammar.
Keywords: pronunciation, EFL teaching, young learners, the Audio-Lingual method, integrated language classes, phonological competence