Veiksmīgu biznesa attiecību veidošana ar Japānu: lietišķā etiķete.
Author
Korde, Roberts
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Haijima, Agnese
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs veltīts Japānas lietišķās etiķetes nozīmīguma izpētei starptautisku biznesa attiecību ietvaros.
Japānas kultūra arī mūsdienās ir spējusi saglabāt savas tradicionālās iezīmes. Japāņi pievērš uzmanību detaļām un pareizai rīcībai, tāpēc lietišķā etiķete ieņem būtisku lomu Japānas biznesa vidē.
Šī darba mērķis ir noskaidrot, cik nozīmīga mūsdienās ir Japānas lietišķā etiķete starptautiskās biznesa attiecībās. Tādēļ darbā tiks apskatīti cēloņi, kāpēc Japānas lietišķā etiķete var spēlēt būtisku lomu veiksmīgu attiecību nodibināšanā un kāpēc tā ir nozīmīga Japānas un, cik svarīgai tai vajadzētu būt, ārzemju sadarbības partneriem.
Lai izprastu lietišķās etiķetes nozīmīgumu, darbā tiks apskatītas likumsakarības lietišķās etiķetes izveidei un tās lietošanas pamata iemesliem gan no psiholoģiskās, gan socioloģiskās puses. The Bachelor thesis is dedicated to the analysis of the significance of the Japanese business etiquette within international business relations.
To this day has the Japanese business etiquette retained its traditional features. The Japanese pay the utmost attention to details and correct behavior, that’s why Japanese business etiquette holds a significant role in the Japanese business world.
The aim of this thesis is to clarify how important nowadays the Japanese business etiquette in international business relations is. Therefore, in this thesis, the causes, why the Japanese business etiquette plays such an important role in the making of successful business relations and why it is significant to Japanese as it has to be for foreign business partners, will be looked into.
To understand the significance of the Japanese business etiquette, regularities for its establishment and fundamental reasons of its use from the psychological and sociological points of view will be also discussed.