Show simple item record

dc.contributor.advisorTaterka, Thomasen_US
dc.contributor.authorJirgensone, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:08:35Z
dc.date.available2015-03-24T07:08:35Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3624en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18187
dc.description.abstractBakalaura darbs „Pops kā literārs novirziens vācu mūsdienu literatūrā: vispārīgs raksturojums uz kultūras norišu fona” veidots kā teorētiska diskusija par literatūras lomu postmodernajā laikmetā un aktuālo kultūras norišu kontekstā. Darbā tiek ieskicēta popa kā literāras kustības nozīme un tā raksturīgākās īpašības, balstoties uz Morica Bāslera (Moritz Baßler) izstrādāto vācu popromāna teoriju un Borisa Groisa (Boris Groys) kultūras teoriju, kuras pamatā ir izpratne par kultūras dinamiku kā abstraktu arhivēšanas procesu. Kultūras norišu kontekstā uzmanība tiek pievērsta patērētāju sabiedrībai kā kultūru ietekmējošam modernās sabiedrības fenomenam, zīmolu kultūrai tās ietvaros, zīmolu un literatūras attiecībām un popliteratūras funkcijai, kas izpaužas šīs profānās kultūras daļas elementu un tos saistošo paradigmu arhivēšanā.en_US
dc.description.abstractThe Bachelor’s work on the topic „Pop as a Literary Movement in the Contemporary German Literature: an Attempt of Characteristics in the Context of Cultural Processes” is intended as a theoretical discussion on the role of literature in the age of postmodernism and in the context of the currently relevant cultural processes. The work outlines the role of pop and characterizes it as a literary movement. The description is based on the theory of German Pop-Novel that is developed by Moritz Baßler and the concept of cultural dynamic as a continuous archiving, developed by Boris Groys. In the context of cultural processes the attention is paid mainly to the consumer-society as a phenomenon of the modern society that particularly influences the culture, as well as to the brand-culture and the relationship between the brands and literature. Based on this the pop-literature reveals its function as a cultural mechanism, that archives the elements and paradigms of the profane culture.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVācu filoloģijaen_US
dc.titlePops kā literārs novirziens mūsdienu vācu literatūrā: vispārīgs raksturojums uz kultūras norišu fonaen_US
dc.title.alternativePop as a Literary Movement in the Contemporary German Literature: an Attempt of Characteristics in the Context of Cultural Processesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record