Show simple item record

dc.contributor.advisorSurkova, Irinaen_US
dc.contributor.authorĻovočkina, Marinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:08:36Z
dc.date.available2015-03-24T07:08:36Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other36644en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18190
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek pētīta bērna valoda (pirmsskolas vecuma periods). Darbs fokusēts uz bērna valodas lingvistisko īpatnību izpēti no verbālas kreativitātes viedokļa, lai lietotu praktiskās valodniecības nolūkiem, sevišķi svešvalodu apguvei un apmācībai. Pirmkārt, darbs sastāv no teorētiskajiem materiāliem, pētījuma metodēm un jautājumiem. Otrkārt, ir apspriesta bērna valodas paraugu kvalitatīva aprakstošā pētījuma analīze. Beidzot, darba autors nonāk pie secinājumiem, ka 1) valodas apgūšanas procesā bērni „spēle” ar vārdiem; 2) lingvistiskā kreativitāte ir viena no galvenajām metodēm bērna valodas attīstībai; 3) apzināti un neapzināti, bērns izmanto radošo valodas pielietojumu, lai liktu cilvēkiem apzināties un izprast viņa problēmas. Bērna lingvistiskās kreativitātes turpmākai izmeklēšanai, pētnieks var pierakstīt bērnu izteicienus bērnudārzā. Tas var būt interesanti, salīdzināt bērnu runu Internetā ar pierakstīto reālajā dzīvē dažāda veida situācijās. Darba atslēgas vārdi: bērns, valoda, kreativitāte, attīstīšana, iegūšana, vārdu spēle.en_US
dc.description.abstractThe bachelor paper explores child language (pre-school period). The focus is made on the investigation of general patterns of child language peculiarities from the point of view of verbal creativity in order to use them for applied linguistic purposes, especially foreign language learning and teaching. First of all, the theoretical background to this study, the research methods and questions are represented. Secondly, qualitative descriptive analysis of the samples of child speech is discussed. Finally, the author comes to the conclusions that 1) in the process of mastering a language, children play with the language; 2) linguistic creativity is the one of the main methods of child language skills development; 3) consciously and unconsciously, a child uses language creatively to make people realize and understand his or her problems. For future investigation of child linguistic creativity a researcher can record children’s utterances in a nursery school or in a kindergarten. It might be interesting to compare children’s speech found on the Internet and recorded live in various situations. The key words: language, creative, child, development, acquisition, language play.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titlePirmsskolas bērna valodas izpēte interneta avotosen_US
dc.title.alternativeA Study of Child Language ( Pre-School Period ) as Represented on the Interneten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record