Show simple item record

dc.contributor.advisorOzoliņa, Solveigaen_US
dc.contributor.authorJegorova, Jūlijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:08:43Z
dc.date.available2015-03-24T07:08:43Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42825en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18256
dc.description.abstractSmaržas reklāmas galvenais mērķis ir drīzāk nodot smaržas ideju un asociācijas nekā koncentrēties uz tā īpašībām. Izmantojot vizuālo attēlu, krāsas un lingvistiskie līdzekļi perfumērs mēģina atšķirt un izcelt savus produktus no citiem, lai padarītu tos unikālu. Tādējādi šajā darbā autore pēta verbālo un neverbālo aspektu lai konstatētū mijiedarbību starp attēlu, krāsam un tekstu smaržu reklāmās dažados žurnālos. Pētījums balstās ar vairak nekā 200 smaržu reklāmu izpēti periodiskos izdevumos četros valstīs: Krievijā, Spānijā, Lielbritanijā un ASV. Pētījuma rezultāti parāda, ka visiem reklāmas elementiem - tekstam, smaržu nosaukumam, krāsam un attēlam - jābūt rupīgi atlasītiem un saskaņotiem, jo tas var ietekmēt pircēju iespaidu par reklamu, gūt panākumus tirdzniecībā; un sevišķā uzmanību jāpievērš kultūru atšķirībām. Atslēgas vārdi: krāsas, attēls, verbālie un neverbālie elementi, smaržu reklāmasen_US
dc.description.abstractThe main aim of perfume advertisements is to convey the idea and associations of a fragrance rather focus on its characteristics. By using the visual image, colours and linguistic means perfumers try to differentiate and distinguish their products from others, in order to make them unique. Thus, the author of the present paper deals with the research of the verbal and nonverbal aspect in print perfume advertisements. The research is based on the content and comparative analysis of more than 200 print perfume advertisements in magazines from four countries: Russia, Spain, the UK and the USA. The results have revealed that all elements of an advertisement: the text, the perfume name, colours, and the image should be carefully selected and interrelated, because it can influence the attitude to the product, lead to the commercial success and especial attention should be taken to the cross-cultural differences. Keywords: colours, image, verbal and nonverbal elements, print perfume advertisementsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleVerbālā un neverbālā aspekta analīze žurnālu reklāmās dažādās kultūrāsen_US
dc.title.alternativeAnalysis of the Verbal and Nonverbal Aspects of Magazine Advertisements Across Culturesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record