• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Suvenīru tirgotāju retorika un pārdošanas veicināšanas prakses – patērētāja perspektīva

Thumbnail
Öffnen
306-43916-Kivleniece_Gerda_gk10022.pdf (557.6Kb)
Autor
Kivleniece, Gerda
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Putniņa, Aivita
Datum
2014
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darbā „Suvenīru tirgotāju retorika un pārdošanas veicināšanas prakses - patērētāja perspektīva” tika pievērsta uzmanība amatnieku tirdziņos pastāvošajām praksēm, kuras ietekmē pārdošanas apjomus. Tika analizēti dažādi aspekti no pārdevēju retorikas, to sasaiste ar kultūru un patērētāju viedoklis par to, kā tā viņus ietekmē, gatavojoties veikt pirkumu. Pētījuma mērķis- izzināt, kā un kāda suvenīru tirgotāju retorika, iesaistot tajā kultūras simbolus, ietekmē pārdošanas veicināšanu, to skatot no pircēja perspektīvas. Pētījuma rezultātā tika noskaidrots, ka, apzināti iekļaujot informāciju par vietējo kultūru un dažādiem etniskajiem aspektiem, vēsturi un lietu nozīmi savā retorikā, tirgotāji spēj pārdot vairāk, turklāt- līdz pirkšanas- pārdošanas procesam nonākot pat tādās situācijās, kurās tas sākotnēji šķitis neiespējami. Atslēgas vārdi: simbolisms, patēriņš, kultūra, retorika, amatnieki, tūristi.
 
Bachelor thesis "Souvenir Shop Keeper Rhetorics and Sales promotion Practices - Consumers Perspective" focused on those practices existing in crafts markets, that affects sales. This work analyses various aspects of trader's rhetorics, its connection to culture and consumer's opinion on rhetorics influence on them, while (before) making a purchase. The study aims to find out: how and what kind of souvenir trader rhetoric, involving cultural symbols, influences sales promotion, looking from a consumer's perspective. Study showed that including information about the local culture, different ethnic aspects, history and meanings in own rhetorics, allow traders to sell more even in cases where it seemed impossible to end it with a buying- selling process. Key words: symbolism, consumption, culture, rhetoric, craftsman, tourists.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18270
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV