Show simple item record

dc.contributor.advisorBaiža, Ilzeen_US
dc.contributor.authorPakule, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:37:43Z
dc.date.available2015-03-24T07:37:43Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other13400en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20028
dc.description.abstractDiplomdarbs veltīts tēmai par ir audio-vizuālo līdzekļu izmantošanu angļu valodas mācīšanā. Darba autora mērķis ir iedziļināties minētajā metodoloģijā pētot to daudzveidību un pielietojuma iespējas mācot angļu valodu. Tā kā darba autore pieļauj, ka skolēnu attieksme pret svešvalodu mācīšanos pastāvīgi mainās, bija interesanti novērot, kā tas sasaucas ar jaunu mācību metožu ieviešanu, kuras lielā mērā ir balstītas uz audio-vizuālu pieeju. Piemēram, lietojot modernās tehnoloģijas, masu medijus un domāšanas pieeju. Darba teorētiskā daļa ietver atlasīto teorētisko informāciju saistībā ar svešvalodu mācīšanā izmantojamo audi-vizuālo metodoloģiju un piemērus situāciju izklāstam no autores pieredzes izmantojot šīs metodes savā skolotājas praksē. Darba praktiskajā daļā salīdzināti dati, kuri atspoguļo skolēnu attieksmi pret audio-vizuālo līdzekļu pielietojumu svešvalodu stundās Lielbritānijas, Vācijas un Latvijas skolās, kā arī autores izstrādātās aktivitātes gatavas lietošanai klasē. Darbā izmantota pieejamās literatūras vākšanas un atlasīšanas metode, lai nodrošinātu teorētisko pamatojumu pielietojot audio-vizuālos līdzekļus praktiski, skolēnu novērošana mācību procesā, triju dažādu valstu skolēnu aptaujāšana, darbā minēto teoriju un praktiskās daļas izvērtējums. Darba rezultāti atspoguļo skolēnu atzinīgo novērtējumu, ja svešvalodu apguvei tiek pielietoti audio-vizuālie mācību līdzekļi, lai arī kā, rezultāti liecina arī par to, ka šajā jomā vēl ir daudz darāmā, iedrošinot skolotāju pielietot jaunas, kreatīvas metodes, lai celtu audzēkņu motivāciju mācīties, iedvesmotu skolēnus un nodrošinātu progresu svešvalodu apguvē. Lasītājs var sastapt sekojošu jēdzienu pielietojumu: vizualizācija, multimediju disks, interaktīvā tāfele.en_US
dc.description.abstractThe Paper under observation is devoted to the use of audio-visual aids in English language teaching. The aim of the author was to focus on the method under observation thus proving its various nature and implementation possibilities when teaching English. As the author assumes that the learners’ attitude to language learning is constantly changing it was interesting to see how it correlates with the changes in the use of new methods which to a great extent are based on audio-visual approach. For example the use of modern technologies, mass media and thinking approach. The theoretical part contains collected theoretical information on the methodology applicable when teaching foreign languages via audio-visual aids and examples of the author’ s own teaching experience when using these ideas in classroom. The practical part of the research includes contrastive analysis of the survey data which report on the attitude to and the use of audio-visual aids in foreign language learning in German, British and Latvian schools as well as represent the novelty of practical effort in form of the author’ s self-designed activities ready to use in classroom. The author has used the methods of collecting and selecting theories on audio-visual teaching methods, observing the students in their learning process, questioning respondents of three different countries, description and analysis of the theories collected as well as the survey data. The results of the research show students’ approval to the use of audio-visual aids for language learning, however, it states also some problems, which suggests that there is still much space left for every teacher’ s creativity and courage to try new methods, to make the learning process more attractive, inspire students and gain success. The reader might encounter with the following key-words underlying the topic of this Paper: Visualisation, Multy-ROM, Interactive Whiteboards.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleAudiovizuālo līdzekļu izmantošana angļu valodas mācīšanāen_US
dc.title.alternativeThe Use of Audio-Visual Aids in English Language Teachingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record