• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reducēto formu mācīšana pamatskolā

Thumbnail
Открыть
306-19005-Katkovska_Ieva_ik07087._pdf.pdf (403.9Kb)
Автор
Katkovska, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kaurāte, Gunta
Дата
2011
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba autore pēta reducēto formu mācīšanu pamatskolā. Angļu valodas kā svešvalodas apguvēji gandrīz vienmēr sastopas ar grūtībām, komunicējot ar cilvēkiem, kuru dzimtā valoda ir angļu valoda. Kā iemeslu var minēt atšķirību starp vārdu izrunu saistītajā runā un atsevišķu vārdu izrunu. Darba autore apskata izrunas mācīšanas vietu un lomu angļu valodas kā svešvalodas apguvē. Saistītā runā notiekošo fonoloģisko procesu apguve pilnveido skolnieka runas uztveres un lietošanas iemaņas, kā arī palīdz labāk komunicēt. Tādēļ bakalaura darba mērķis ir apskatīt reducēto formu mācīšanu pamatskolā. Izmantotās metodes bakalaura darbā ir gadījuma izpēte un eksperimentālā mācīšana. Rezultāti parāda reducēto formu nozīmību saistītajā runā, mācot angļu valodu pamatskolā. Vispārējie bakalaura darba secinājumi: bakalaura darba mērķis ir sasniegts, hipotēze ir pierādīta un darba uzdevumi izpildīti. Atslēgvārdi: mutvārdu saziņa, fonoloģiskā kompetence, izrunas mācīšana, pamatskolas skolnieks, skaņu reducēšana saistītā runā.
 
The author of the present bachelor paper researches teaching reduction of form words to primary school learners. English as a foreign language learners almost always come across difficulties when communicating with native speakers. The reason is that pronunciation of form words in connected speech and in isolation differs. The author of the present bachelor paper looks at place and part of teaching pronunciation in teaching English as a foreign language. Mastering the phonological processes that take place in connected speech improves learners’ perceptive and productive skills and helps them to communicate effectively. Hence, the goal of the present bachelor paper is to analyze teaching reduction of form words to primary school learners. The method used in the bachelor paper is case study and pilot teaching. The results show the importance of reduction of form words in connected speech when teaching a language. The general conclusions of the bachelor paper: the goal has been achieved, the hypothesis has been proved, and the enabling objectives have been accomplished. Keywords: spoken communication, phonological competence, teaching pronunciation, young learner, reduction of speech sounds in connected speech.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20054
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6363]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV