dc.contributor.advisor | Kalnbērziņa, Vita | en_US |
dc.contributor.author | Ņekrasova, Nadežda | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T07:38:03Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T07:38:03Z | |
dc.date.issued | 2012 | en_US |
dc.identifier.other | 33472 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20184 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darbs ir veltīts interneta ietekmei uz lasīšanas prasmi. Starp zinātniekiem, kas apskatīti darbā ir Fraijs, kurš definēja lasīšanu, Nattela, kura minēja lasīšanas un testēšanas veidus, Berners-Lī, kurš aprakstīja tīklojuma jēdzienu, Ričs, kurš pētīja reālu grāmatu lasīšanu un lasīšanu tiešsaitē. Bakalaura mērķis bija atklāt kopsakarību starp lasīšanas prasmi un web 2.0. izmantojumu. Metodes, kas izmantotas bakalaura darbā ir literatūras apskats, aptaujas anketa un tests. Secinājumi ir sekojoši: lasīšana ir simbolu atšifrēšana un izpratne; lasīšana internetā atšķīrās no papīra grāmatu lasīšanas; interneta izmantošanas biežums neuzlabo cilvēka lasīšanas prasmi; kopsakarība starp web 2.0. un lasīšanas izpratni eksistē burtiskajā un interpretācijas līmenī.
Atslēgvārdi: internets, web 2.0., mācīšanās, lasīšanas izpratne, aptauja, lasīšanas uzdevums, atbilžu pamatotība | en_US |
dc.description.abstract | The bachelor thesis is devoted to the influence of the internet on reading comprehension. Among the scholars mentioned in the paper there are Fry, who defined reading, Nuttall who discussed testing reading, Berners-Lee who explained the notion of web, Rich who researched reading paper books and online reading. The purpose of the bachelor thesis was to discover the interconnection between reading comprehension and the use of web 2.0.. The methods used in the bachelor thesis are literature review, test and survey. Conclusions are the following: reading is decoding symbols and comprehension; reading paper books differs from reading online; the frequency of internet use does not improve the person’s reading comprehension performance; the interconnection between the use of web 2.0. and reading comprehension exists on the literal and interpretive level.
Key words: internet, web 2.0., learning, reading comprehension, questionnaire, reading task, response validity | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Valodniecība | en_US |
dc.title | Web 2.0. ietekme uz vidusskolas bērnu lasīšanas prasmi angļu valodā | en_US |
dc.title.alternative | The Influence of Web 2.0. on the Reading Comprehension in English of Secondary School Pupils | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |