Show simple item record

dc.contributor.advisorCigankova, Nataļjaen_US
dc.contributor.authorDzērve, Elīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:38:05Z
dc.date.available2015-03-24T07:38:05Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34158en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20195
dc.description.abstractBakalaura darbs atspoguļo personifikāciju lietojumu akadēmiskās nozares darbos. Šādi autori, kā Zinkgraf (2008), Šeškauskiene (2009) un Marco (2011) ir izpētījuši personifikāciju lietojumu acadēmiskās nozares darbos. Šī zinātniskā darba mērķis ir pierādīt, ka personifikāciju lietojums ir kļuvis par aktuālu tendenci akadēmiskajā rakstībā Latvijā, un šis stilistiskais izteiksmes līdzeklis tiek lietots ar papildu mērķi akadēmiskajā diskursā. Sešdesmit Latvijas Universitātes studentu noslēguma darbu ievada daļas analizētas ar Bārtones (Barton 2004) Rich Feature Analysis un Māstera (Master’s, 2001) piedāvāto kritēriju palīdzību. Rezultāti norāda, ka personifikāciju lietojums ir kļuvis par populāru tendenci akadēmiskās nozares darbos, un šis stilistiskais izteiksmes līdzeklis atspoguļo studentu attieksmi pret pētāmo tematu. Atslēgvārdi: personifikācija, vārdkopas, korpusa lingvistika, akadēmiskā rakstība, biežums, funkcijas.en_US
dc.description.abstractThe Bachelor thesis presents the use of personification in the academic field of writing. Such authors as Zinkgraf (2008), Šeškauskiene (2009), and Marco (2001) have investigated the use of personifications in academic field of writing. The present research paper aims to prove that the use of personifications has become a topical tendency in academic writing in Latvia, and this stylistic device has been used for the additional purpose in the academic discourse. Sixty introduction parts of Latvian University students’ graduation theses were with a help of Barton’s Rich Feature Analysis and Master’s (2001) proposed criteria. The results show that the use of the personifications has become a popular tendency in academic field of writing and this stylistic device expresses the students' attitude towards the subject. Key words: personification, collocations, corpus linguistics, academic writing, frequency, functions.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titlePersonifikācija studentu noslēguma darbosen_US
dc.title.alternativePersonification in Students’ Graduation Thesesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record