• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reklāmās izmantotā valoda

Thumbnail
Открыть
306-37324-Adetu_Ene_Odrija_oa05002.pdf (615.1Kb)
Автор
Adetu, Odrija Ene
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Apse, Vineta
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Reklāma mūsdienu mārketinga sfērā ir nepieciešama, lai nodrošinātu produktu pārdošanas izredzes. Reklāma garantē uzņēmumam konkrētā zīmola atpazīstamību, kā arī, veicina jaunu klientu piesaisti tā ražotajai produkcijai. Lai izprastu reklāmas ietekmēšanas spējas, ir noderīgi gūt ieskatu reklāmas un marketinga teorijās, kā arī, iedziļināties tās tekstu uzbūves un izkārtojuma principos. Šajā bakalaura darbā tiek pētīta reklāmās lietotā angļu valoda, kā arī, apskatītas un analizētas vadošās teorijas, kas izvirzītas saistībā ar īpašo valodas pielietojumu reklāmās. Pētījuma rezultāti tika iegūti analizējot 120 reklāmas angļu valodā. Apkopojot iegūto informāciju, ir iespējams secināt, ka valodas lietojumu reklāmās ietekmē noteikti principi, pēc kuriem vadās reklāmu sastādītāji; kā arī, reklāmām ir raksturīgi noteikti stilistiskie un tēlainās izteiksmes līdzekļi, kas tiek bieži pielietoti, lai pastiprinātu reklāmas vēstījuma efektu uz patērētājiem.
 
Advertisements nowadays have a significant role in marketing as they are designed to increase the consumption of the products by establishing and reinforcing the image and loyalty of a brand name. Moreover, in order to apprehend the phenomenon of advertisements, and analyse the characteristic features of advertising language, it is important to understand the general pattern after which the texts of advertisements are composed. The thesis investigates the language use in advertisements. The data were obtained by analyzing 120 advertisements of two different product categories-mobile phones and cosmetic products. The results of the discourse analysis revealed certain similarities in the language use in advertisements of both product categories. It can be concluded that there are certain principles that influence the content of advertisements and the language use in advertisements; as well as, there are certain stylistic devices that are employed frequently in advertisements to enhance their persuasive effect on the consumers.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20224
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV