dc.contributor.advisor | Ulberte, Līga | en_US |
dc.contributor.author | Kokare, Linda | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T07:38:18Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T07:38:18Z | |
dc.date.issued | 2014 | en_US |
dc.identifier.other | 44441 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20301 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darbā „Režisores Māras Ķimeles režijas principi: 2009 – 2014” ir aplūkotas un analizētas Māras Ķimeles izrādes, kuru pamatā ir režisores jau agrāk iestudēts literārais materiāls (1. nodaļa). Tāpat darbā aplūkota izrāžu tematika un saturiskās opozīcijas princips (2. nodaļa). Pēdējā nodaļā ir analizētas Māras Ķimeles darba metodes ar aktieriem mēģinājumu procesā un aplūkoti atklātie mēģinājumi (3. nodaļa).
Bakalaura darba mērķis ir analizēt Māras Ķimeles režijas principus 2009. – 2014. gada izrādēs, uzmanību pievēršot viņas darba metodēm ar aktieriem. Skaidrot izrādēs izmantoto estētisko paņēmienu mērķi un rezultātu, ko sniedz šie paņēmieni. Darba centrālā daļa veltīta Māras Ķimeles izrāžu analīzei, kas tapušas pēdējo piecu gadu laikā.
Atslēgvārdi: Māra Ķimele, teātris, režija, psiholoģiskais reālisms. | en_US |
dc.description.abstract | In the Bachelor's work " Directing Principles of Mara Kimele: 2009–2014” there have been inspected and analyzed theatre performances, which are based on the formerly staged producer's literary material (Chapter 1). Moreover, the work deals with the themes of performances and the principle of narrative opposition (Chapter 2). The final chapter analyses the working methods of the producer Māra Ķimele while working with actors in rehearsal process, as well as looks closely at open rehearsals (Chapter 3)
The aim of the Bachelor's thesis is to analyze directing principles of the producer Mara Kimele in the performances staged from 2009 till 2014, focusing on her working methods with actors, as well as to explain the goals and results of aesthetic techniques used in performances provided by these methods. The central part of the work has been dedicated to the analysis of performances created by Mara Kimele during the last five years.
The key words: Mara Kimele, a theatre, directing principles. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Filoloģija | en_US |
dc.title | Režisores Māras Ķimeles režijas principi: 2009–2014 | en_US |
dc.title.alternative | Directing Principles of Mara Kimele: 2009–2014 | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |