Show simple item record

dc.contributor.advisorApse, Vinetaen_US
dc.contributor.authorBistrova, Jekaterīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:38:19Z
dc.date.available2015-03-24T07:38:19Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other45434en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20307
dc.description.abstractBiznesa pasaules jaunie standarti pieprasa skolu absolventiem augsta līmeņa svešvalodu zināšanas, kuru iegūšana ietver sevī arī lietišķās komunikācijas apguvi. Šī darba mērķis ir lietišķās angļu valodas komunikācijas kursa izstrāde jauniešiem Rīgas pašvaldības bērnu namā - patversmē "Apīte", kas būtu pielāgots šo jauniešu vajadzībām un dotu pozitīvu ietekmi uz viņu profesionālo attīstību. Šī mērķa sasniegšanai tika veikta gadījumu izpēte, kas sevī ietvēra vajadzību analīžu aptaujas veikšanu, lietišķās angļu valodas komunikācijas kursa mācību programmas izstrādi, kursa pasniegšanu, mācību rezultātu analīzi un kursa gala novērtējuma aptauju veikšanu. Pētījuma rezultāti norāda, ka mērķa grupas audzēkņi ir apguvuši CV un motivācijas vēstuļu rakstīšanu, izprot to saturu un struktūru. Tomēr tika novērota tendence neievērot lietišķo vēstuļu rakstīšanas prasības un izglītojamajiem grūtības sagādāja iemaņu un kompetenču aprakstīšana CV. Bakalaura darbs sniedz darbam klasē izmantojamus materiālus un nodarbību plānus, kas var tikt izmantoti lietišķās angļu valodas nodarbībās izglītojamo darba meklēšanas iemaņu veicināšanai. Atslēgas vārdi: lietišķā komunikācija, komunikācijas kompetence, mācību programma, Globālā Lietišķās Pasaules Aina, darba meklēšanas iemaņas, CV, motivācijas vēstule, darba intervijaen_US
dc.description.abstractNew standards of the business world demand from school graduates the qualitatively new level of proficiency in a foreign language, which mainly involves mastering the means of business communication. The paper aimed at the development of Business English Communication course for teenagers of Riga municipality orphanage-shelter "Apīte" tailored to their actual needs and bringing positive impact on their further professional development. To achieve that goal a case study was conducted, which involved administration of a needs analysis survey and consequent development of a Business English communication course syllabus; teaching of the course designed, analysis of students’ learning outcomes and administration of a course evaluation survey. The result of the research indicated that during the course the target group of students mastered CV and covering letter writing skills, performing good understanding of their structure and content. However, students tended to neglect the rules of formal letter formatting and they experienced difficulties meeting the standards of skills and competences description in CVs. The bachelor paper offers a ready to use classroom materials and lesson plans on job hunting skills, which can be used at a Business English classroom in order to master students’ job searching skills. Key words: business communication, communicative competence, course syllabus, Global Business Picture of the World, job hunting skills, CV, covering letter, job interviewen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleLietišķās angļu valodas komunikācijas kursa izstrāde jauniešiem Rīgas pašvaldības bērnu namā - patversmē "Apīte"en_US
dc.title.alternativeDevelopment of Business English Communication Course for Teenagers of Riga Municipality Orphanage- Shelter "Apīte"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record