Show simple item record

dc.contributor.advisorArtamonova, Annaen_US
dc.contributor.authorSugrobova, Ludmilaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:38:20Z
dc.date.available2015-03-24T07:38:20Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other6222en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20315
dc.description.abstractEiropas Savienības “Baltā grāmata” iepazīstina ar domu par nepieciešamību apgūt svešvalodas kā vienu no pamata principiem, lai izdzīvotu jebkurā mūsu dzīves jomā. Turklāt mūsdienās cilvēkiem ir plašas iespējas strādāt ārvalstīs, apceļot pasauli, veidot starptautiskus darījumu uzņēmumus, kuros viņi sasvstarpēji sadarbojas ar partneriem no daudzām pasaules valstīm. Nav noliedzams, ka lai īstenotu visas augstāk minētās iespējas, ir nepieciešamas vismaz angļu valodas pamatzināšanas. Lai cilvēks gūtu panākumus un veiksmīgi dzīvotu šajā pasaulē, viņam jābūt attīstītai angļu valodas sarunu valodai. Komunikatīvā mācīšanās ir kļuvusi ārkārtīgi populāra valodas apguvē un tā atklāj komunikācijas noslēpumu, ka šī apguve ir interesanta, svarīga un to ir vērts apgūt nākošo paaudžu labā. Šī doma motivēja Diploma darba autori izvirzīt sekojošu darba mērķi: izpētīt, kā attīstīt skolēnu runas prasmes, izmantojot komunikatīvās situācija Izvirzītā mērķa sasniegšanai, tika izmantotas šādas pētījuma metodes: literatūras izpēte, kas ļāva secināt, ka svarīgākā problēma, svešvalodas runāšanu iemaņām ir būtiski nozīmīga komunikatīva metode un tās pielietošana. Novērošana klasē un skolēnu anketēšana šajā pētījumā tika izmantotas kā datu vākšanas metodes. Par pētījuma metodi tika izmantota atsevišķa gadījuma izpēte, kuras mērķgrupa bija 7.klases 26 skolēni vecumā no 12 līdz 13 gadiem. Pētījums apstiprināja hipotēzi, ka komunikatīvās situācijas kā svešvalodas mācību metode palīdz skolotājam attīstīt un pilnveidot skolēnu runāšanas prasmes.en_US
dc.description.abstractThe importance of foreign language mastering as one of the basic principles to survive in all spheres of life is presented in the European Union “White book”. Besides people have vast scopes to work abroad, to travel around the world, to establish international companies to experience mutual collaboration with partners from foreign countries and so on. It is undeniable that all the above mentioned possibilities require at least basic knowledge of English. In order to benefit and lead a successful life, a people should develop their speaking skills in the English language. Communicative learning has become increasingly popular in language learning/teaching and reveals the secret of communication that is interesting, important and worth studying for the benefits of the next generations. This consideration motivated the author of the paper to set the aim: to research how to develop school learners’ speaking skills through communicative situations. In order to reach the aim, the following research methods were used: Study of literature proved that the development of speaking skills is an important problem within the foreign language learning process. Classroom observation and questionnaires were used for data collecting in the study. The method of this research was case study where the sample consisted of 26 learners aged from 12 to 13, Form 7. The research proved the hypothesis that communicative situations as language learning/teaching method helps the teacher to develop and improve pupils’ speaking skills.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRunas spēju attīstība komunikatīvās situācijās angļu valodas stundāsen_US
dc.title.alternativeDeveloping Speaking Skills through Communicative Situations of English Lessonsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record