Mobilās datorklases izmantošana ķīmijas un bioloģijas mācību stundās.
Author
Kriškāne, Solveiga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Logins, Jāzeps
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Darba mērķis izpētīt mobilās datorklases izmantošanas iespējas, lai sekmīgi īstenotu ķīmijas un bioloģijas apguvi.
Pētījuma ietvaros tika veikta skolotāju anketēšana. Anketēšnas mērķis ir noskaidrot datoru izmantošanas iespējas mācību procesā. Anketēšanā piedalijās 86 skolotāji, kā arī tika aprobēts pētnieciskais laboratorijas darbs „Galda pupu elpošana”. Aprobācijā piedalijās 29 skolēni un 2 skolotāji.
Darbā pierādīts, ka datoru izmantošana mācību procesā ir efektīvs līdzeklis dažādu aktivitāšu īstenošanai.
MOBILĀ DATORKLASE, INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS, PĒTNIECISKAIS DARBS, ĶĪMIJAS MĀCĪBU PROCESS, BIOLOĢIJAS MĀCĪBU PROCESS The aim of the diploma paper is to explore the possibilities of the usage of a mobile classroom for successful implementation of teachin/learning process of chemistry and biology.
The study was carried out by surveying teachers; 86 teachers took part in it. The aim of of the survey was to identify opportunities for the use of computers in teaching and the research laboratory work The research work "Breathing of beans" was carried out. 29 students and 2 teachers took part in the piloting of the research laboratory work.
The study demonstrated that the use of computers in the learning process facilitates the learning of the selected topic.
MOBILE COMPUTER CLASSROOM, INFORMATION TECHNOLOGIES, RESEARCH WORK, PROCESS OF LEARNING CHEMISTRY AND BIOLOGY