Interaktīvi materiāli fizikā temata “Gravitācija un kustība gravitācijas laukā” apguvē.
Author
Tarvida, Stella
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Dudareva, Inese
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienās informācijas tehnoloģijas aktīvi attīstās un notiek apmācības modeļa reorganizācija, līdz ar ko IT integrācijai stundās ir aizvien lielāka nozīme. Lai tās varētu efektīvi pielietot, vajadzētu veidot kvalitatīvus palīglīdzekļus – interaktīvos materiālus.
Tā kā interaktīvie materiāli ir parādījušies salīdzinoši nesen, tad arī to izstrāde ir ļoti aktuāls jautājums, it īpaši, tādā priekšmetā kā fizika, jo dažreiz mēs tīri fiziski ar acīm nevaram apskatīt dažādus procesus, kā, piemēram, tēmā „Gravitācija un kustība gravitācijas laukā”.
Apkopojot rezultātus, var secināt, ka interaktīvo materiālu pielietojums stundās virza uz izglītojošā procesa efektivitātes paaugstināšanu, izraisa interesi par tēmu un koncentrē skolēnu uzmanību. Nowadays when IT resources have been developing significantly, simultaneously the reorganization of education model has happened, the importance of IT integration into teaching/learning process is obvious. In order to use IT in the classroom effectively, it is vital to create and develop additional motivating interactive tasks.
Since the interactive tasks have appeared comparatively not so long ago, the development of new tasks is an actual topic, especially in physics as sometimes it is impossible to observe some physical processes, for instance in the theme “Gravitation and the movement in the gravitation field”.
Summing-up, it is possible to draw a conclusion that the use of IT resources in the classroom has a greater impact on education as it boosts the efficiency of teaching/learning process, challenges and motivates learners and attract their attention during the lesson.