Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vitaen_US
dc.contributor.authorGrebneva, Svetlanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:02:36Z
dc.date.available2015-03-24T08:02:36Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other13123en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21997
dc.description.abstractŠajā diplomdarbā aplūkotas rakstīšanas problēmas valodas mācīšanā, motivācijas nozīme un dažādu rakstīšanas metožu pielietojums. Kad skolēni mācās rakstīšanas prasmes, viņi iegūst arī zināšanas par valodas apguvi ar dažādu mācīšanas veidu un paņēmienu palīdzību. Šī diplomdarba mērķis bija izpētīt problēmas rakstīšanā un noteikt efektīvus paņēmienus, kā ar daudzpusīgu mācīšanas un mācīšanās prasmju metožu palīdzību motivēt studentus rakstīšanai. Lai izzinātu un analizētu visbiežāk sastopamās problēmas rakstīšanā, tika izvēlētas kvantitatīvās un kvalitatīvās pētīšanas metodes skolēnu zināšanu pilnveidošanai par eseju rakstīšanā nepieciešamajiem svarīgajiem paraugiem. Skolēni veica uzdevumus rakstīšanas prasmes uzlabošanai: atbilstošo saistvārdu lietošanā, organizācijā, plānošanā un melnrakstu sagatavošanā, rakstot esejas vidusskolā. Veiksmīga rakstīšana ir atkarīga no daudziem faktoriem: skolēnu motivācijas darbam, vārdu un saistvārdu zināšanas, rakstīšanas procesa sastāvdaļu organizācijas, labošanas ietekmes un skolēnu rakstīto darbu izvērtēšanas.en_US
dc.description.abstractProblems of writing in the language learning, the role of motivation and use of different writing approaches have been inspected in the diploma paper. When students acquire writing skills, they also get the knowledge of language acquisition through different teaching ways and techniques. The purpose of the present paper was to examine problems in writing and define the effective tools to motivate students in writing through diverse teaching and learning writing skills methods. Quantitative and Qualitative methods of research were chosen to find out and analyse the common problems in writing for improving students’ knowledge of necessary patterns which have importance in writing essays. Students have done activities for improving writing skill: the appropriate use of linking words, organisation, planning and writing drafts in writing essays at secondary school. Successful writing depends on many factors: students’ motivation in work, the knowledge of vocabulary and linking words, organisation of subprocesses in writing process and effects of correction and evaluation of students’ written work.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRakstīšanas prasmes attīstīšana vidusskolāen_US
dc.title.alternativeDeveloping Writing Skills at Secondary Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record