Show simple item record

dc.contributor.advisorPlatace, Agnijaen_US
dc.contributor.authorBērtule, Anitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:02:41Z
dc.date.available2015-03-24T08:02:41Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other15450en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22018
dc.description.abstractBakalaura darbs „Vārdu krājuma mācīšana iesācējiem norvēģu valodā kā svešvalodā” ir veltīts vārdu krājuma pasniegšanas tehniku un metožu pētījumam, kurā tiek apskatīti pieaugušo valodas apguvēju raksturojums. Darba praktiskā daļa ietver vizuālo materiālu un uzdevumu kopumu vārdu krājuma pasniegšanai pieaugušajiem. Darba mērķis ir apskatīt visefektīvākās vārdu krājuma pasniegšanas tehnikas un metodes norvēģu valodā kā svešvalodā. Tehnikas un metodes atbilst vārdu krājuma demonstrēšanas un nostiprināšanas posmiem. Darba izstrādes laikā tika noskaidrots, ka noteikti individuālie un iekšējie faktori var ietekmēt uzdevumu grūtības pakāpi un uzbūvi. Turklāt, vārdu krājuma mācīšanas procesam ir jābūt daudzpusīgam un dažādas metodes saturošam tā kā valodas apguvējiem ir raksturīgi dažādi atmiņu veidi. Darbs ir izstrādāts norvēģu valodā. Tika izmantoti norvēģu un angļu teorētiskie materiāli, valodas mācību grāmatas, kā arī patstāvīgi veiktais pētījums.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this bachelor paper is to look at some methods and techniques in teaching of vocabulary in Norwegian to beginners. The main focus was set on adult learners. Some of internal and individual factors that might influence learning process were investigated. The practical part of this bachelor paper includes set of visual materials and exercises based on the findings of the theoretical part. By analysing the findings it could be concluded that some of the factors can influence the structure and the degree of complexity of the tasks that are meant to adult learners. In addition, the teaching process of the vocabulary shall include combination of different tasks as learners might have different memory types. This bachelor paper is written in Norwegian. To obtain the goal there were used theoretical sources by Norwegian and English linguists, Norwegian textbooks as well as own research.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titleVārdu krājuma mācīšana iesācējiem norvēģu valodā kā svešvalodāen_US
dc.title.alternativeTeaching Vocabulary in Norwegian as a Foreign Language to Beginnersen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record