Show simple item record

dc.contributor.advisorKarapetjana, Indraen_US
dc.contributor.authorVilmane, Indraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:02:42Z
dc.date.available2015-03-24T08:02:42Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other17472en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22030
dc.description.abstractBakalaura darbs „ Kooperatīvā mācīšanās un runas prasmju attīstīšana” ir pētījums par runas prasmju pilnveidi kooperatīvās mācīšanās procesā angļu valodas stundās. Bakalaura darba tēma tika izvēlēta ar mērķi pierādīt komunikatīvā un sadarbības procesa nozīmīgumu svešvalodas stundās, uzlabojot sarunvalodas praktisko lietošanu un pieredzi. Darba hipotēze: kooperatīvās mācīšanās principu īstenošana grupu darbā un dažādu aktivitāšu izmantošana veicina runas prasmju pilnveidi. Teorētisko materiālu par kooperatīvās mācīšanās teorijām izpētes rezultātā tika izdarīti secinājumi, ka grupu darba rezultāti ir saistīti ar pozitīvu un draudzīgu attieksmi vienam pret otru un personisko atbildību grupas kopīgo mērķu sasniegšanā. Empīriskajā pētījumā ir atspoguļotas un analizētas angļu valodas stundas, kurās tika izmantoti kooperatīvās mācīšanās elementi. Lai noskaidrotu studentu izpratni dažādās skolās par kooperatīvo mācīšanos un attieksmi pret to, tika veikta aptauja ar mērķi izpētīt veidus kā uzlabot gan studentu valodas prasmes, gan paaugstināt mācīšanās motivāciju. Darbā tiek secināts, ka kooperatīvās mācīšanās elementu izmantošana stundās veicina runas prasmju attīstīšanu. Atslēgas vārdi: komunikācija, sadarbība, apstrāde, sarunvalodas prasmes.en_US
dc.description.abstractThe bachelor thesis „Cooperative Learning and Developing Speaking Skills” is the research on developing speaking skills in the process of Cooperative Learning in the English language classrooms. The theme of the thesis was chosen in order to prove the importance of communicative and collaborative work at language learning lessons by perfection of speaking practice and experience.The hypothesis of the thesis is the following: implementing Cooperative Learning principles through group functioning and different activities provides effective opportunities for mastering speaking skills. The methods of the research have based on theoretical studies, and conclusions were drawn that results of group work are connected with positive and friendly attitude to each other and individual responsibility to achieve common goals. The empiric research reflects and analyses English language lessons with using elements of Cooperative Learning. For clarifying students’ understanding in different schools, the questionnaire was made with the aim to investigate the ways how to improve the students’ language skills and increase the learning motivation. The conclusions are made that using Cooperative Learning elements promotes the development of students’speaking skills. Key words: communication, cooperation, processing, speaking skills.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titleKooperatīvā mācīšanās un runas prasmju attīstīšanaen_US
dc.title.alternativeCooperative Learning and Developing Skillsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record