Show simple item record

dc.contributor.advisorOzoliņa, Solveigaen_US
dc.contributor.authorLukoviča, Annaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:02:47Z
dc.date.available2015-03-24T08:02:47Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22642en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22066
dc.description.abstractVārdkopas ir svarīgas saziņai, jo īpaši uzņēmējdarbības nozarē, taču to pārzināšana bieži vien nav pietiekama. Šī maģistra darba mērķis ir daļējā eksperimentā salīdzināt autentisku un neautentisku materiālu izmantošanas efektivitāti biznesa angļu valodas vārdkopu mācīšanā bakalaura studiju programmas studentiem bez profesionālas pieredzes. Datu vākšanas instrumenti, proti, novērojumi klasē, kursa novērtēšanas anketa un testu rezultāti parādīja, ka tā grupa, kura tika mācīta, izmantojot autentiskus materiālus, demonstrēja labāku progresu nekā tā grupa, kurā tika izmantoti neautentiski materiāli. Tiek secināts, ka autentiski materiāli, kas ir izveidoti, izmantojot angļu valodas korpusu un ar uzņēmējdarbību saistītu interneta vietņu analīzi, veicina studentu vārdkopu pārzināšanas kompetenci, un tie būtu iekļaujami mācīšanā. Atslēgas vārdi: vārdkopas, autentiski materiāli, biznesa angļu valoda, materiālu izstrāde.en_US
dc.description.abstractCollocations are essential for communication, especially in the field of business; however, the knowledge of collocations is often insufficient. The aim of the work is to compare the effectiveness of using authentic vs. non-authentic materials for teaching Business English collocations to bachelor programme pre-experience learners by means of conducting the quasi-experiment. The data collection tools, namely, classroom observation, course evaluation questionnaire and test results showed that the group that was taught the collocations using authentic materials made more considerable progress than the group, in which non-authentic materials were employed. It is concluded that authentic materials designed using corpora and business-related websites analysis facilitate learners’ collocational competence and should be incorporated in teaching. Key words: collocations, authentic materials, Business English, materials development.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleAutentisku materiālu izmantošana biznesa angļu valodas vārdkopu mācīšanāen_US
dc.title.alternativeTeaching Business English Collocations Using Authentic Materialsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record