Show simple item record

dc.contributor.advisorCigankova, Nataļjaen_US
dc.contributor.authorČekaņņikova, Tatjanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:02:51Z
dc.date.available2015-03-24T08:02:51Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other26145en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22102
dc.description.abstractŠī bakalaura darba mērķis ir izpētīt pieejamo teorētisko materiālu un izvēlēties piemērotāko kvalitatīvo pētījuma metodi akadēmisko tīmekļu kā žanra analīzei, lai pierādītu, ka tiem piemīt gan forumu, gan tīmekļa vietņu īpašības. Šajā darbā analizēts žanrs kā daudzpusīgs jēdziens no tā attīstības un pašreizējā lingvistiskā statusa viedokļa. Kopumā, dažādu nozaru zinātnieki piekrīt, ka žanri ir tekstuālas kategorijas, kas nepārtraukti attīstās. Akadēmiskā tīmekļa žurnāli ir jauns žanrs, kas joprojām attīstās, bet kuram jau piemīt īpatnības, kas to atšķir no citiem žanriem. Autore uzskata, ka Batijas metodoloģija (1993) ir vispiemērotākā akadēmiskā tīmekļa žurnālu vispārīgai analīzei. Pielietojot šo metodi, autore atklāja, ka tīmekļa žurnāli ir daudzveidīgi stila un mērķa ziņā, bet tomēr tiem visiem piemīt tādas īpatnības kā neformāls stils un interaktivitāte. Atslēgvārdi: akadēmiskie tīmekļa žurnāli, sistemātiski funkcionālā lingvistika, žanru teorija, žanra analīze.en_US
dc.description.abstractThe goal of the paper is to establish the theoretical background and select the qualitative research method for the analysis of academic weblogs as a genre to prove that they contain features of web sites and forums. The paper analyses the genre as a multi-facet concept in its development and its present state in linguistics. In general, scholars across disciplines agree that genres are ever-evolving categories. Academic weblog is an emergent genre that already has stabilized features distinguishing it from other genres. The author assumes that the methodology of Bhatia (1993) is the most suitable for the generic analysis of academic weblogs. Having applied this method, the author has found out that academic weblogs are versatile in style and purpose, yet they share such characteristics as informality and interactivity. Key words: academic weblogs; Systemic-Functional Linguistics; Genre Theory, genre analysis.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titleAkadēmiskā tīmekļa žurnālu žanra īpatnībasen_US
dc.title.alternativeGenre Characteristics of Academic Weblogsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record