dc.contributor.advisor | Balode, Ineta | en_US |
dc.contributor.author | Elsberga, Ieva | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:02:58Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:02:58Z | |
dc.date.issued | 2013 | en_US |
dc.identifier.other | 34104 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22163 | |
dc.description.abstract | Maģistra dabs par vācu valodu studējošo motivāciju Latvijā balstīts empīriskos, ar rakstiskas aptaujas palīdzību savāktos datos, kas iegūti 2012./ 2013. mācību gada pavasara semestrī, līdzīgos pētījumos citās valstīs un teorētiskajā materiālā par motivāciju svešvalodu apguvē.
Darba mērķis ir sagatavot pēc iespējas plašu pētījumu par Latvijas valsts universitāšu un augstskolu vācu valodas studentu motīviem pievērsties vācu valodas apguvei kā arī izpētīt, kādi ir studējošo priekšstati par vāciski runājošām valstīm un šo valstu iedzīvotājiem. Šāds pētījums var noderēt gan svešvalodu apguves plānošanā valstiskā līmenī, gan vācu valodas starptautiskās lomas izpētē, gan arī svešvalodu mācīšanas metodoloģiskajā darbā.
Savākto datu analīze liecina, ka Latvijas studentu motivācija atšķiras no citu valstu studentu motivācijas. Tādējādi būtu pārsteidzīgi izteikt apgalvojumus par vispārīgām tendencēm šajā ziņā Eiropas vai pasaules mērogā. | en_US |
dc.description.abstract | The present thesis on Latvian students motives for studying German is based on empiric data that was collected through a written questionnaire in spring 2013, on similar studies in other countries and on theoretic works on motivation in foreign language learning.
The aim of this thesis is to prepare as wide a scope of information on Latvian students motives for learning German as possible and to research their notions of German speaking countries and inhabitants of those countries. Similar research can be of use in language planning, in further research on international role of German and in methodological work in foreign language teaching.
The data analysis shows that there are differences between the motivation of Latvian students and those from other countries. Therefore, it would be too early to generalise any European or world tendencies in this area. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Valodniecība | en_US |
dc.title | Vācu valodas apguves motivācija un attieksme pret Vāciju un vāciešiem Latvijas Valsts universitātēs un augstskolās | en_US |
dc.title.alternative | Motivation for Learning German and Attitude towards Germans and Germany in Latvian State Universities and Higher Education Establishments | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | en_US |